כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הסיקיריקים הגיעו למודיעין עילית • כך נראתה השבת

תושבי מודיעין עילית הוזמנו להתפלל את תפילות השבת במחיצת הסיקריק זאב פרנק השוהה בבית אחותו בהוראת בית המשפט • ההיענות הייתה נמוכה • סיקור בלעדי

זאב פרנק בבית המשפט. צילום: פלאש 90
זאב פרנק בבית המשפט. צילום: פלאש 90

עשרות מתושבי מודיעין עילית השתתפו בליל שבת בקבלת שבת שנערכה לכבודו של הסיקריק זאב פרנק השוהה בימים אלו במעצר בית בעיר.

במהלך קבלת השבת נשא דברים הגר"י שכטר – מראשי ה'נטורי קרתא' בירושלים.

כזכור, נגד פרנק הוגש כתב אישום לאחר שצעק על אשה וירק עליה בשכונת מאה שערים. המשטרה דרשה להאריך את מעצרו, אך בית המשפט שחרר אותו למעצר בית אצל אחותו במודיעין עילית.

אחד מהתושבים שהשתתף בתפילה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי התבקש לעלות ולהשלים מניין. "ציבור המשתתפים הורכב בעיקר מירושלמים", הוא אומר. "הצטרפו כמה אנשים שאינם קשורים והתבקשו להשלים מניין".

הגר"י שכטר ששוחח בין קבלת שבת למעריב דיבר על כך שמעצרו של פרנק נעשה ללא כל סיבה. "אנחנו לומדים שכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", אמר הרב. "אנחנו לא נירתע מהציונים שרוצים לעצור אותנו ונמשיך לקדש שם שמיים".

לאחר תפילת מעריב, בה שימש פרנק כחזן, שרו המשתתפים נגד המדינה הציונית.

בני משפחתו של פרנק תלו מודעות בערב שבת מודעות הקוראות לקהל לבוא ולהשתתף בתפילה: "שלטון הציוני שאחת מטרתו, להשבית תורה מישראל, ובימים אלו גברה רדיפת הדת, למען ענותו בסבלותם. ותעל שוועתם של יראי ד' המוכים, לוקים ומושלכים לכלא, תוך עלילות שקר, ובכך להשתיק את קול ישראל סבא, המכריז וזועק כי אין אומתנו אומה אלא בתורתה. צאו וקבלו מקדשי השם לוחמי ירושלים שהוגלו לעירנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}