כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'הפשקוויל הנאצי': הוארך מעצרו של חשוד שלישי

התפתחות בחקירה בפרשת ה'פשקוויל הנאצי' - שנחשפה ב'בחדרי חרדים': שוטרים עצרו את חיים ישראל מינצברג, בן 41, מבית שמש • מעצרו הוארך בארבעה ימים • ויש פרוטוקול

שני החשודים שנעצרו בשבוע שעבר, בבית המשפט. צילום: פלאש90
שני החשודים שנעצרו בשבוע שעבר, בבית המשפט. צילום: פלאש90

התפתחות בחקירה בפרשת פרסום ה'פשקוויל הנאצי' נגד מפקד מחוז ירושלים, ניסו שחם: אתמול (ד), בשעות אחר הצהרים, הוזמן לחקירה חיים ישראל מינצברג, בן 41, תושב רחוב הלל בבית שמש, במהלכה נעצר עד תום ההליכים.

עוד על הפרשה:
ערוץ מיוחד: ימי הסתה

לאחר מכן במהלך הלילה ערכו שוטרי יאחב"ל פשיטה על ביתו וביצעו חיפוש, אך לא נמצא דבר הקושר אותו ל'פשקוויל', וגם מחשב לא אותר בביתו.

הבוקר הובא העצור לבית משפט השלום בראשון לציון, שם האריכה השופטת שלומית יעקובוביץ, את מעצרו בארבעה ימים בחשד לאיומים, העלבת עובד ציבור והסתה לאלימות.

עורך דינו של החשוד, אמר בבית המשפט: "נערך חיפוש בשעת לילה מאוחרת אמש בדירתו. כתובת האימל ממנה נשלחה המודעה היא כתובת משותפת להרבה מאוד אנשים, אפילו שיצירת הכתובת נעשה על ידי אחרים, קרובי משפחה כאלה ואחרים, ולכן נמצאת בשימושם של כולם. החשוד טוען שיצירת התא שממנו נשלחה ההודעה לא נעשה על ידו. הגדיל החשוד והעביר למבקשת חלק מהשמות של האנשים שידועה להם הסיסמה ויכולים להכנס לאותו אתר".

המשטרה דרשה במהלך הדיון להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך בית המשפט נעתר חלקית לבקשה, ומעצרו הוארך בארבעה ימים, עד ליום 15/1/12 שעה 14:30.

ביום רביעי לפנות בוקר, לפני שבוע, נעצרו ברמת בית שמש ב' שמעון רוטר בן 26, ויהונתן עהרנטל בן 55 - החשודים שהפיצו את הפשקוויל המציג את מפקד מחוז ירושלים, ניסו שחם, במדי נאצים.

מעצרם הוארך עד ליום שישי שעבר, אז הוארך מעצרם עד ליום שני השבוע. ביום שני הם שוחררו למעצר בית עד מחר, יום שישי.

במסגרת הפרשה נחקר גם מי שחשף את הפרשה, כתב אתר 'בחדרי חרדים', יקי אדמקר.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}