כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

יהודים ביצעו פשע אנטישמי כדי לקבל כספי ביטוח?

שורת פשעים אנטישמים הסעירו את הקהילה החרדית בניו-יורק • חודשיים אחרי, מאשימה המשטרה: הפשעים בוצעו על-ידי יהודים כדי לקבל כספים מחברת ביטוח

חוקרי המשטרה בזירת אירוע השנאה. צילום ליפא שטאובר
חוקרי המשטרה בזירת אירוע השנאה. צילום ליפא שטאובר

לפני כחודשיים רעשה ניו-יורק בעקבות שורה של מעשים אנטישמיים שכוונו נגד יהודים. התקיפות ארעו ביום שישי לפנות בוקר בשדרת אושן פארקווי שבשכונת פלטבוש בברוקלין, במהלכם שרפו הפורעים שלוש מכוניות וריססו על ספסלים ועל רכבים: "להרוג את היהודים", לצד צלבי קרס ושם הארגון kkk.

בנוסף, מכונית נוספת ניזוקה באורח קשה וצלבי קרס רוססו בכל אזור השריפה.

עוד בנושא:
אברך הוכה, רכבים הוצתו, וצלבי קרס רוססו
ניו-יורק: 56 אלף דולר לחושף מבצעי הפשעים האנטישמים

העסקנים הציעו פרס כספי בסך שלושים אלף דולר למי שיביא בדל מידע על הפורעים. בהמשך עלה הסכום ל-56,000 דולר.

הסכום מורכב ממספר תרומות, 25 אלף דולר תרם המיליונר דוד בן אורן, מוציא לאור של 'הקול היהודי', 1000 דולר נתרמו על ידי חבר מועצת עיריית ניו יורק דוד גרינפלד, 1000 דולר נוספים על ידי חבר מועצה נוסף, 4,000 דולרים על ידי ארגון הנלחם באנטישמיות בארה"ב, ו-25 אלף דולר שנתרמו על ידי אדם אנונימי.

הבוקר (ד') טענו גורמים במשטרה ובלשכת ראש העיר, כי מהממצאים בזירה עולה החשד כי המכוניות נשרפו על-ידי בעליהם, שדאגו לרסס באזור צלבי קרס בכדי לשוות לאירוע גוון אנטישמי. את המעשה מתרצים במשטרה בכך שהבעלים רצו 'להתפטר' מהמכוניות בכדי לקבל את כספי הביטוח.

המשטרה לא הציגה טענה מוכחת לטיעון, ועסקנים בולטים טוענים כי הטיעונים הללו עולים בשל כשלון המשטרה ללכוד את מבצע פשע השנאה.

קישורים:
כתבה בנושא
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}