כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הטרנד החדש: גם בית שמש מחבקת אתיופים

שעות לאחר שחשף 'בחדרי חרדים' את פנייתו של חבר מועצת עיריית בני ברק לקלוט את בני הקהילה האתיופית - מגיע תורו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול

הפגנה אתיופית. צילום ארכיון
הפגנה אתיופית. צילום ארכיון

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, קורא לבני הקהילה האתיופית לעבור להתגורר בעיר.

קריאתו של אבוטבול מתפרסמת שעות ספורות לאחר שחבר מועצת העיר בני ברק, גדליהו בן שמעון, פנה למשרדי התיווך בעיר וקרא להם לקלוט את בני העדה האתיופית.

אבוטבול אמר היום (ד') כי העיר בית שמש פתוחה לכל המגזרים ואף העולים מאתיופיה רצויים מאוד בבית שמש. הוא ציין כי העירייה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בקליטתם הטובה של העולים מאתיופיה.

בתוך כך, בימים אלו מסתיימת בנייתו של בית הקהילה האתיופית אשר ישמש כמרכז תרבותי לבני הקהילה וכן מוקד קליטה פעיל המקיים פעילויות רבות לבני הקהילה.

כזכור, מוקדם יותר היום חשף 'בחדרי חרדים' את מכתב של גדליהו בן שמעון, חבר מועצת העיר בני ברק שפנה למשרדי התיווך בבקשה לקלוט או להשכיר דירות בשכונת פרדס כץ בעיר לבני הקהילה האתיופית. "זה ישמור על צביונה היהודי של השכונה", הסביר.

הקריאות לקליטת בני העדה נשמעים לאחר שאתמול (ג') הפגינו כ-3000 מתוכם בעיר קריית מלאכי לאחר שעל פי הדיווחים חלק מבעלי הדירות בעיר סירבו להשכיר להם דירות רק בשל מוצאם וצבע עורם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}