כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

תגובת הנגד: האקר ישראלי פירסם מאות מספרי אשראי סעודים

במקביל פורסמו פרטים אישיים של סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון והטכניון

  • ט"ז טבת התשע"ב
תגובת הנגד: האקר ישראלי פירסם מאות מספרי אשראי סעודים

חשיפת פרטי מידע של גולשים ישראלים, כולל מספרי כרטיסי אשראי בשבוע שעבר, מובילה הערב להחלפת מהלומות וירטואליות בין גולשים מוסלמים וישראלים. גולש ישראלי מפרסם הערב (ג') באתר pastebin רשימה של מאות כרטיסי אשראי של גולשים סעודים. הפרטים כוללים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, טלפון ומספר כרטיס אשראי.

ההאקר הישראלי המכנה את עצמו עומר כהן (שם בדוי) כותב כי הוא חושף את פרטי המידע בתגובה לחשיפת ההאקר הסעודי 0xOmar. "אתה יכול לקרוא לי 0xOmar", כותב הגולש הישראלי. "השם שלי הוא עומר כהן ואני מישראל...הנה רשימת מספרי אשראי של גולשים סעודים – במיוחד בשבילך".

החשיפה הערב מונה 442 פרטי אשראי ופרטים אישיים של גולשים סעודים. לא ברור בשלב זה האם אכן נחשפים כאן פרטים אמיתיים. אבל התגובה הילדותית הזאת בקרב הסייבר המטופש בין שני הצדדים לא מסתיימת רק בפעולה של ההאקר הישראלי.

הערב מתפרסמים (ג') שוב מאות פריטי מידע אישיים של גולשים ישראלים באתר pastebin. הפעם לא מדובר בכרטיסי אשראי אלא שמות, שם פרטי ושם משפחה ודוא"ל. ככל הנראה הרשימה נלקחה מאתר אוניברסיטת בן גוריון, מאתר חקר סרטן של הטכניון ואתר הכרויות.

הפעם הפרטים נחשפים לכל דכפין בתוך אתר pastebin ולא כקובץ נפרד. יש לצפות שהאקרים הישראלים והמוסלמים ימשיכו לפרסם פרטים אישיים עד שהפרשה תדעך לאיטה ותגווע. כך קרה רק במקרים דומים של פריצות אתרים בעקבות אירועים ביטחוניים, כמו משט המרמרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}