כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חשמלאי בשחור • חרדי נעצר בחשד להעלמת 9 מיליון ש"ח

חשמלאי חרדי, תושב העיר בני ברק, אב לתשעה, נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסך 9 מיליון ש"ח • בחקירתו טען: הכסף הגיע מגמ"חים ומהלוואות • שוחרר בערבות כספית גבוהה

חשמלאי בעבודה. צילום: פלאש 90
חשמלאי בעבודה. צילום: פלאש 90

עמוס חלפון, חשמלאי תושב העיר בני ברק נשוי ואב ל-9 ילדים, חשוד כי לא דיווח על הכנסות בסך מיליוני שקלים כתוצאה מעיסוקו. היום (ג') שחרר בית משפט השלום בתל אביב את החשוד תחת מגבלות.

מהבקשה שהוגשה לבית המשפט, עולה כי החקירה נפתחה ע"י משרד חקירות מס הכנסה תל אביב, בעקבות מידע מודיעיני שהעלה חשד כי החשוד אינו מדווח על הכנסותיו.

בבדיקת חשבונות הבנקים של החשוד נמצאו הפקדות בסך של כ- 9 מליון שקלים. בבירור שנערך עם חברת החשמל נמצא כי החשוד ייצג בפני חברת החשמל למעלה מ- 1,400 מקרים.

כמו כן, על פי מרשמי המחשב עולה כי החשוד פועל משנת 1996 אך פתח תיק עצמאי במס הכנסה רק בשנת 2008.

אתמול (ב') נפתחה חקירה גלויה נגד החשוד, נערך חיפוש ותפיסות מסמכים בביתו וכן נתפסו מסמכים אצל רואה החשבון שלו. כמו כן נחקרו עדים רבים להם נתן שירותים. החשוד טען בחקירתו כי הוא מתקיים מהכנסה של כ- 1,500 ₪ לחודש וכן הוא נסמך על גמ"ח והלוואות. בדיקת רמת המחיה של החשוד אינה תואמת, עפ"י החשד, להכנסותיו המדווחות.

בחקירתו הודה החשוד כי לא דיווח על כל הכנסותיו לרשות המסים וסיפר כי הוא גובה בין 300 ל-3,000 ש"ח לכל התקנה, בהתקנות במפעלים הסכום מאמיר גם לכ- 50,000 ₪. את הכספים שהוא מקבל מעבודתו הוא מפקיד בבנק או רוכש מצרכים ושירותים. לטענתו, כ-4 מיליון ש"ח בלבד מקורם בהכנסות מעבודות חשמלאות משנת 1996 ועד היום. עדים רבים, רובם המכריע מבני ברק, נחקרו. חלקם אישרו כי שילמו לחשוד כספים עבור השירות שנתן להם.

החשוד שוחרר בערבויות של 775,000 ש"ח, הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום והפקדת הדרכון במשרדי היחידה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}