כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ושוב: 'נטורי קרתא' חיללו שבת בניו המפשייר

במפגן תמיכה בניו-המפשייר במועמד הרפובליקני, הם דיברו בשבת למיקרופון, הצטלמו ונשאו כרזות • "ישראל אינה יהודית. אסור לנשיאי ארה"ב להמשיך לתמוך בהם"

'נטורי קרתא' בניו המפשייר בשבת האחרונה
'נטורי קרתא' בניו המפשייר בשבת האחרונה



חברי הקבוצה השולית 'נטורי קרתא' ממשיכים לנצל כל במה תקשורתית כדי לזכות לתשומת לב.

לאחר שעוררו את זעמם של ראשי הארגונים היהודיים בארצות-הברית לפני שבוע, כאשר הפגינו עם טלאי צהוב מול השגרירות הישראלית, התייצבו בשבת האחרונה כעשרה מחברי הקבוצה בניו-המפשייר, במפגן תמיכה לטובת המועמד לנשיאות מטעם הרפובליקנים, לקראת הפריימריז של המפלגה שייערך ביום שלישי הקרוב במדינה.

כאמור, בבוקר יום השבת, התקיימה הפגנת תמיכה. אנשי נטורי קרתא התייצבו בלבוש שבתי, כשהם נושאים כרזות בגנות הציונים, למרות היעדרו של עירוב כשר. בנוסף, הם נשאו דברים מול המיקרופונים של כלי התקשורת והצטלמו עם המועמד הרפובליקני.

ישראל דוד וייס, ראש הקבוצה, אמר לכלי התקשורת כי הרבנים קוראים למתמודדים לנשיאות ארה"ב לא לתמוך בישראל. "ארה"ב ידועה ביחסה האוהד ליהודים ואנחנו מאוד מעריכים את זה, אבל אסור לנשיאי ארה"ב להמשיך לתמוך בישראל. הישראלים פושעים שמציגים עצמם כיהודים. הם לא יהודים אלא קרימינלים", אמר וייס לכלי התקשורת.

הקבוצה השתתפה אתמול (ראשון) בכל האירועים שערכו המתמודדים ברחבי ניו-המפשייר.

הפעם התעלמו כלי התקשורת מנוכחותם המזערית של חברי הקבוצה, לאכזבתם של רודפי הפירסום, שעמדו במשך שעה ארוכה בקור מקפיא עצמות בתקווה לזכות בתשומת לב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}