חדש בישראל: מפרסמים ביו-טיוב ישלמו רק על פרסומות שנצפו
גוגל משיקה בישראל פורמט פרסום ביו-טיוב, לפיו ישלם המפרסם רק אם הגולש צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת
- י"ד טבת התשע"ב
פרסום. צילום: עוזי ברק
גוגל ישראל הודיעה הבוקר על השקת פורמט פרסום חדש בישראל: TrueView, אשר במסגרתו יוכלו הגולשים לדלג על פרסומת הווידיאו המוצגת לפני הסרטון (פרי-רול) לאחר 5 שניות, ולעבור ישירות לסרטון המבוקש ביו-טיוב. ישראל היא המדינה השלישית לאמץ את הפורמט, המיושם בשנה האחרונה בארה"ב ובבריטניה. במדינות אלו יכולים הגולשים לדלג על 50% מהפרסומות המוצגות באתר שיתוף הווידיאו.
בפורמט החדש המפרסם ישלם רק אם הצופה צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת, או בכולה אם מדובר בפרסומת קצרה מ-30 שניות. בכך מבקשת גוגל להבטיח פרסום ממוקד יותר ויכולת למקסם החזר על השקעה פרסומית. הפורמט החדש הושק הבוקר בארץ במסגרת אירוע "Think: Consumers" השנתי של גוגל בתל אביב.
לדברי אהרון די קסטרו, סמנכ"ל לקוחות מקומיים בגוגל ישראל, עד 2015, מחצית הקמפיינים ברשת ישלבו סרטוני וידיאו בפורמט ה-'תשלום פר-צפייה'. מפיילוטים שנערכו בארה"ב ובבריטניה שבחנו את הפורמט, עלה כי גולשים הבוחרים לצפות בפרסומת קשובים יותר ב-75% יותר קשובים לפרסומת מאשר אלו שצפו בפרסומת וידיאו באופן רגיל.
בפורמט החדש המפרסם ישלם רק אם הצופה צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת, או בכולה אם מדובר בפרסומת קצרה מ-30 שניות. בכך מבקשת גוגל להבטיח פרסום ממוקד יותר ויכולת למקסם החזר על השקעה פרסומית. הפורמט החדש הושק הבוקר בארץ במסגרת אירוע "Think: Consumers" השנתי של גוגל בתל אביב.
לדברי אהרון די קסטרו, סמנכ"ל לקוחות מקומיים בגוגל ישראל, עד 2015, מחצית הקמפיינים ברשת ישלבו סרטוני וידיאו בפורמט ה-'תשלום פר-צפייה'. מפיילוטים שנערכו בארה"ב ובבריטניה שבחנו את הפורמט, עלה כי גולשים הבוחרים לצפות בפרסומת קשובים יותר ב-75% יותר קשובים לפרסומת מאשר אלו שצפו בפרסומת וידיאו באופן רגיל.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות