כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חיילים תפסו 11 מטעני צינור במעבר סאלם

במהלך בידוק שגרתי במעבר סאלם, סמוך לכלא מגידו, נתפס פלסטיני ובכליו 11 מטעני צינור ואקדח עם כדורים • בשנה האחרונה נתפסו כעשרת אלפים תפיסות במעברים השונים ביו"ש

חיילים תפסו 11 מטעני צינור במעבר סאלם
דובר צהל

היום (א') במהלך בידוק שגרתי במעבר סאלם, סמוך לכלא מגידו, נתפס פלסטיני ובכליו 11 מטעני צינור ואקדח עם כדורים.

הפלסטיני נלקח לחקירה והמטענים הועברו לטיפול חבלנים. את האמל"ח תפסו חיילי המעברים של המשטרה הצבאית מגדוד "תעוז", אשר גילו עירנות ומנעו את העברת האמצעים לאחר שבדקו את הפלסטינים.

סא"ל ארז רבן, מפקד גדוד "ארז", סיפר כי חיילי הגדוד "פרוסים ב-40 מעברים ביהודה ושומרון, בהם הם מבצעים בידוק ביטחוני לעוברים דרכם. במהלך בדיקה שגרתית בכניסה לבית המשפט בסאלם, זיהה חייל פלסטיני שנכנס למבנה הבידוק בצורה מחשידה. המאבטח זיהה מטעני צינור והורה לפלסטיני לפשוט את מעילו. בתוך המעיל נתפסו 3 מטעני צינור ובתיקו של הפלסטיני נמצאו עוד 8 מטעני צינור, סכין, נשק מאולתר ותחמושת".

סא"ל רבן ציין כי "החיילים במעבר פעלו באותו נוהל של קור רוח והזעיקו חבלנים שפוצצו את המטענים לאחר שנתפסו". לדברי מג"ד "תעוז", "אם החיילים לא היו חדים ועירניים, ככל הנראה הפלסטיני היה מצליח להיכנס למעבר עם כל האמל"ח".

"חיילי המשטרה הצבאית פרוסים ומגלים דריכות בכל המעברים, כשבשנת 2011 נתפסו בסך הכל כעשרת אלפים תפיסות במעברים השונים ביהודה ושומרון", סיכם סא"ל רבן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}