כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

עצורים חרדים בפשיטה משטרתית על הבורסה ליהלומים

16 חשודים, ביניהם סוחרים חרדים, נעצרו בצהריים בבורסה בחשד להלבנת הון • 20 שוטרים פשטו על משרדים ועל החלפן מנחם • "פעם ראשונה שפושטים על הבורסה"

יהלומים. תמונת אילוסטרציה
יהלומים. תמונת אילוסטרציה

הבורסה כמרקחה: 20 שוטרים מהיחידה הבין לאומית לחקירות הונאה פשטו בשעות הצהריים (א') על משרדים להחלפת כספים ועל משרדי יהלומנים במתחם הבורסה ברמת-גן ועצרה 16 חשודים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בין העצורים ישנם חרדים רבים.

בעקבות המעצר נסגר האולם המרכזי של הבורסה עד להודעה חדשה.

אחד היהלומנים, הנמצא בקשרים הדוקים עם אחד העצורים, מספר ל'בחדרי חרדים', כי ככל הידוע לו המשטרה חושדת כי בשני המשרדים בהם נערכה הפשיטה, פעל בנק פרטי שהלבין כסף עבור היהלומנים ואף נתן הלוואות בריבית ליהלומנים רבים, ביניהם חרדים.

אחד מהמשרדים נמצא בבעלות מנחם – הצ'ינג'ר הגדול ביותר בבורסה.

"לדעתי מנחם הוא היום החלפן עם תזרים המזומנים היומי הגדול ביותר בבורסה", אומר לנו א.ד. סוחר יהלומים חרדי, הנמנה על חוג לקוחותיו של מנחם. ."בגלל האמינות והאחראיות, רבים מהסוחרים החרדיים גם מהארץ וגם מחו"ל מחליפים אצלו כספים. יש גם אברכים רבים שמגיעים לבורסה להחליף אצלו כסף בגלל העמלה הנמוכה שהוא לוקח. אין לך מושג איזה פחד יש פה מהבוקר. משום מה סוחרים חרדים רבים מוצאים סיבה טובה לחשוש".

יצויין כי עד כה נמנעה המשטרה מלהיכנס למתחם הבורסה, ונהגה להזמין חשודים הנמנים על סוחרי היהלומים לחקירות מחוץ למתחם המאובטח. הבוקר, הופר לראשונה הכלל הזה מה שמלמד ככל הנראה על חומרת הפרשה.,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}