סירי הגדילה פי שניים את השימוש בגלישה סלולרית באייפון
תוכנת הזיהוי הקולי של האייפון שהושקה באוקטובר הגדילה את השימוש באינטרנט, לפי חברת אריאסו
- י"ג טבת התשע"ב
צילום: בלומברג
סירי, תכנית זיהוי הקול של אפל, דחפה את משתמשי אייפון 4S להכפיל את השימוש בגלישה סלולרית לעומת הדגם הקודם, מה שהגדיל את הלחץ על מפעילות הסלולר, לפי חברת הרשתות אריאסו.
"קול הוא הממשק האנושי האולטימטיבי", אמר סמנכ"ל הטכנולוגיה של אריאסו, מייקל פלנגן, בראיון בלונדון. זיהוי קולו מעודד צרכנים להשתמש באפשרויות של הטלפונים החכמים שלהם הרבה יותר, לדבריו. אריאסו מייעץ לחברות כמו וודאפון, טלפוניקה ונוקיה-סימנס נטוורקס בנוגע לניהול רשתות סלולר.
אפל השיקה את סירי, אותה כינתה סייעת אישית וירטואלית, בעדכון האחרון שלה לאייפון באוקטובר. באמצעות מספר מלים מדוברות, תוכנת הבינה המלאכותית סירי מסייעת למשתמשי האייפון לקבוע פגישות, לכתוב הודעות טקסט, ולבדוק את מזג האוויר המקומי. אריאסו, הממוקמת באטלנטה, אמרה כי מדדה יותר ממיליון מנויים ברשת אירופאית אחת, באזורים מעויירים וכפריים.
עומס הגלישה עשוי להפעיל לחץ נוסף על מפעילות הסלולר, הממהרות לפרוש רשתות מהירות יותר. ורייזון ויירלס, מפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב, אמרה השבוע כי מספר האייפונים שמכרה הוכפל ל-4.2 מיליון ברבעון הרביעי. AT&T, שבשנה שעברה איבדה את הבלעדיות על שיווק האייפון בארה"ב, ספגה ביקורות רבות על כך שהרשת שלה אינה עומדת בקצבי האינטרנט הנדרשים באזורים צפופים.
"קול הוא הממשק האנושי האולטימטיבי", אמר סמנכ"ל הטכנולוגיה של אריאסו, מייקל פלנגן, בראיון בלונדון. זיהוי קולו מעודד צרכנים להשתמש באפשרויות של הטלפונים החכמים שלהם הרבה יותר, לדבריו. אריאסו מייעץ לחברות כמו וודאפון, טלפוניקה ונוקיה-סימנס נטוורקס בנוגע לניהול רשתות סלולר.
אפל השיקה את סירי, אותה כינתה סייעת אישית וירטואלית, בעדכון האחרון שלה לאייפון באוקטובר. באמצעות מספר מלים מדוברות, תוכנת הבינה המלאכותית סירי מסייעת למשתמשי האייפון לקבוע פגישות, לכתוב הודעות טקסט, ולבדוק את מזג האוויר המקומי. אריאסו, הממוקמת באטלנטה, אמרה כי מדדה יותר ממיליון מנויים ברשת אירופאית אחת, באזורים מעויירים וכפריים.
עומס הגלישה עשוי להפעיל לחץ נוסף על מפעילות הסלולר, הממהרות לפרוש רשתות מהירות יותר. ורייזון ויירלס, מפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב, אמרה השבוע כי מספר האייפונים שמכרה הוכפל ל-4.2 מיליון ברבעון הרביעי. AT&T, שבשנה שעברה איבדה את הבלעדיות על שיווק האייפון בארה"ב, ספגה ביקורות רבות על כך שהרשת שלה אינה עומדת בקצבי האינטרנט הנדרשים באזורים צפופים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות