כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

יאיר לפיד נכנס לחיים הפוליטיים: פרש מערוץ 2

סערה במערכת הפוליטית: לאחר תקופה של השערות ובעיקר הכחשות, נפגש היום העיתונאי יאיר לפיד עם מנכ"ל חברת החדשות בערוץ 2, והודיע לו על פרישתו • ומי יהיה במפלגתו?

יאיר לפיד
יאיר לפיד

סערה במערכת הפוליטית. לאחר תקופה של השערות, הערכות, ובעיקר הכחשות, נפגש היום (א') העיתונאי יאיר לפיד עם מנכ"ל חברת החדשות בערוץ 2, אבי וייס, והודיע לו על החלטתו לפרוש מתפקידו.

הכנסת עדיין לא דנה בהצעת החוק הקובעת תקופת צינון של שנה ומחצה לעיתונאים המבקשים להתמודד בבחירות.

עד כה היו הדיבורים על ריצתו הפוליטית בגדר השערות בלבד. בין השאר עלו שמות של מועמדים שונים כמי שיצטרפו למפלגתו, אך, כאמור, לא ניתן לכך כל אישור רשמי מצידו של לפיד. בין השמות שעלו היו ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, בכיר המשטרה לשעבר, מיקי לוי, קרנית גולדווסר, אשתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר הי"ד ועוד. שתי האחרונות הכחישו נמרצות את השמועות אודותן.

ריצתו של העיתונאי לפיד עשויה לטרוף את הקלפים במערכת הפוליטית. ההערכות הן שהיא תנגוס קולות הן מהימין (בעיקר מהליכוד) אבל בעיקר מהשמאל (קדימה) ותשנה את מאזן הכוחות כך שתהפוך את קדימה להיות המפלגה השלישית בגודלה אחרי הליכוד ומפלגתו של לפיד. כאמור, מדובר בהערכות בלבד.

לפיד, בן 48, הגיש את התכנית 'אולפן שישי' של חדשות 2 בארבע השנים האחרונות. הוא בנם של השר לשעבר טומי לפיד והסופרת שולמית לפיד. במהלך שירותו הצבאי שימש לפיד ככתב בעיתון 'במחנה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}