כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מונטג

מונטג

  • ט' טבת התשע"ב



דרישת שלום מבית שמש

"תודה יאיר לפיד, על שחסכת מאות אלפי שקלים לעיריית בית שמש שעמדה להשיק קמפיין מיתוג חילוני לעיר, על מנת למשוך לכאן אוכלוסייה כללית. בעקבות חשיפתך, אפשר לגנוז את הקמפיין: אף חילוני לא יבוא לבית שמש". יו"ר ועדת תכנון ובנייה בבית שמש מודה ומהלל


משה מונטג



תודה גדעון סער

על מסירותך לביטחונם ולשלומם של ילדי ישראל, על כך שזנחת את כל עיסוקיך וליווית הבוקר את נעמה הקטנה לבית ספרה, ודאגת אישית לכך שלא תיפגע חלילה וחס משום יריקה.
אני מברך אותך על האומץ, ומניח שתוסיף ללכת בדרך זו שסללת, והחל ממחר תלווה בכל בוקר אישית עשרות אלפי ילדים בכל רחבי הארץ שפוחדים פחד מוות ללכת לבית ספרם, ותגן עליהם בעצמך מחבריהם לכיתה המצוידים בסכינים, אגרופנים, ושאר ירקות.

תודה ציפי חוטובלי

על דאגתך הכנה והנוגעת ללב לנשות בית שמש, החרדיות האומללות הנוסעות בקו 418 מבית שמש לירושלים, ונאלצות לשבת בחלק האחורי כשראשן כפוף, ידיהן קשורות, ולפניהם ספר תהילים.
תושבי בית שמש ישמחו מאוד אם תוסיפי לדאוג להם מכל הלב, ותדברי עם אגד שישלח אוטובוסים יותר חדשים, כאלה שלא נתקעים בקסטל ולפעמים נשרפים, ואולי גם, אם אפשר, שיורידו קצת את מחירי הנסיעה.
וכמובן, אל תשכחי לקחת איתך צלמים שיתעדו את דאגתך הכנה לאנשי בית שמש.

תודה שי גל

על שהצלת את נשות ישראל הכשרות מהטלפיים השחורות, וחשפת את הכור הגרעיני הקטן שהתחבא ברחוב חזון איש בבית שמש בדמות שלט פח חלוד.
בעקבות הגילוי הגדול, זכתה הקריה החרדית בעיר לחשיפה היסטורית וחסרת תקדים, ואולי עתה, ממש בזכותך, יזכו תושביה שהופלו לרעה כל השנים לפינות נוי שאינן בנמצא, לגני משחקים שנעדרים מהאופק ומעולם לא הותקנו בידי העירייה, לרחובות נקיים יותר ולפינוי אשפה סדיר.
המתחיל במלאכה אומרים לו - גמור, ועל כן אבקש ממך להמשיך לדאוג לזכויות נשות הקריה וגם קצת לילדיהן, ולהמשיך במאבק עד שיזכו לתנאי מחייה נאותים כמו אחיהם החילונים בשכונות סמוכות.
הוכחת שאתה יודע להקפיץ את המדינה, אז קדימה לעבודה. התושבים כבר מכינים לך את 'אות יקיר השכונה' על פועלך הכביר למענם.

תודה בנימין נתניהו

על הצעתך הגאונית לחלוקת בית שמש ל-2 ערים. מהלך מדהים, אין מה לומר. לא קשה גם להבין מהיכן שאבת את השראה. אחרי החלוקה מפת בית שמש החדשה תיראה כמו אחת התכונות המוכרות שלך - הזיגזג.
אני רוצה לספר לך משהו, אדוני ראש הממשלה, שאולי אתה עדיין לא יודע. המוני הדירות שנבנים בחלקה החרדי של העיר מכניסים המון כסף לקופת העירייה ותקציבי 'ישן מול חדש', שמופנים כולם - ללא יוצא מן הכלל - לחציה החילוני של העיר.
בכספים אלו נבנה כיום בית התרבות העירוני, מרכזים קהילתיים, ורק בקדנציה האחרונה שופצו מעל עשר שכונות חילוניות ומסורתיות שבהן לא מתגורר ולו חרדי אחד והעיר הוותיקה כולה עברה שדרוג מקיף - והכול מכספם של רוכשי הדירות החרדים.
תאמין לי, תושבי השכונות החרדיות ורמת בית שמש ישמחו עד מאוד שהסכומים הגדולים האלה יושקעו בשכונות שלהם.
חלק את העיר, ותוצף באלפי מכתבי תודה בצבע שחור.

תודה יאיר לפיד

על גדולת מעשיך, אין צורך להכביר מילים. הוכחת לכולם בכתבה מבריקה בה הובלט העילג והטיפש הגדול ביותר שמצאתם בעיר, שעירנו הנפלאה השחירה. הצלחת לגרור אחריך את כל כלי התקשורת, מחצית מיושבי כנסת הנבחרים וכמעט את כל הממשלה, שהודו כולם בפה מלא שבית שמש היא עיר חרדית.
תודה על שחסכת המון כסף לעיריית בית שמש שתכננה להשיק ממש בזמן הקרוב קמפיין מיתוג חילוני לעיר בעלות של מאות אלפי שקלים, על מנת למשוך לכאן אוכלוסייה חילונית ודתית לאומית. בעקבות חשיפתך הגדולה, אפשר לגנוז את הקמפיין: אף חילוני לא יבוא לבית שמש. גזבר העירייה ששומר על כל שקל, ישלח אליך בוודאי מכתב הוקרה אישי.
אני בטוח שגם חברת צמח המרמן שבונה בימים אלו 350 דירות לחילונים בעיר, וגם יזמי פרויקט הפינוי בינוי שכולל 1,600 דירות לחילונים בלבד בליבה של בית שמש - מודים לך מאוד על עזרתך הגדולה למערך השיווק.
שפו ענק על ההישג.
ואגב, יש לי עבורך הצעת ייעול לסיבוב הבא: על גבה של ילדה בת 8 הצלחת להביא 15 מנדטים בסקרים, על גבה של בת 12 תביא לפחות 24.



 משה מונטג, חבר מועצת העיר בית שמש מטעם יהדות התורה, ממונה אגף ההנדסה ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}