כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

טוכפלד & טוכפלד מסכמים ב'גלי ישראל'

תחנת הרדיו הדתית 'גלי ישראל' מעדכנת את לוח השידורים: מיכאל טוכפלד ובנו מתי יגישו את 'פעמיים טוכפלד' - תוכנית סיכום שבועית בת שעתיים, שתשודר בימי שישי

מיכאל טוכפלד ובנו מתי
מיכאל טוכפלד ובנו מתי



בימים אלו מעדכנת תחנת הרדיו הדתית 'גלי ישראל' את לוח השידורים החדש ומצרפת אליה מגישים ואנשי תקשורת מהשורה הראשונה.

לאחר הצטרפותו של עיתונאי 'מעריב' קלמן ליבסקינד לצוות המגישים, מתחדשת התחנה בזוג מגישים שנון במיוחד, שלא במקרה נושא את שם המשפחה הממתג – "טוכפלד".

מיכאל טוכפלד ובנו מתי יגישו את 'פעמיים טוכפלד' - תוכנית סיכום שבועית בת שעתיים, שתשודר החל מיום שישי הקרוב (6.1.012) בין השעות 7:00-9:00 בבוקר.

בתוכנית יסכמו הטוכפלדים את אירועי השבוע, בדרכם היחודית והמעניינת, בשילוב פינות קבועות ומגוונות כדוגמת 'פינת הליטוף' המחמיאה ו"מלטפת" את האיש שלדעתם עשה את השבוע, 'כלב שמירה' -ביקורת תיקשורתית ששומרת על הסדר, ופינת 'מתח"כחים' - הסוקרת את מעלליהם של חברי הכנסת במהלך השבוע.

לקינוח, יקשרו הטוכפלדים את ענייני הפרשה בהקשר עכשיווי.

מיכאל טוכפלד, כתב בכיר ב'מקור ראשון', ממקימי ערוץ הכנסת ואושיית תקשורת בכירה בפני עצמה, מחזיק ברזומה עשיר כולל פעילותו התקשורתית ב'קול ישראל', בתור הכתב הפרלמנטרי ומגיש רצועת אקטואליה ברשת ב'. לימים, הפך טוכפלד לאחת הדמויות הבולטות והנחשבות בתחומו.

מתי הבן התפרסם בזכות עצמו ככתב הפוליטי ב'ישראל היום' ומסתמן כדבר הבא בנוף האקטואליה הישראלית.

התוכנית 'פעמיים טוכפלד' נולדה במטרה להמשיך לספק למאזיני התחנה תוכן יהודי-ציוני איכותי ומתחדש.

רדיו 'גלי ישראל' משדר מכח הזיכיון של הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו, ומהווה חלופה הולמת לגופי התקשורת הקיימים. על פי נתוני הסקרים האחרונים, ניתן ללמוד על מגמת עליה משמעותית במספר המאזינים לתחנה שכבר בחרו להתחבר. את שידורי התחנה ניתן לקלוט בתדר 106.5FM ובתדר החדש 94FM לקליטה משופרת באזורים נוספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}