כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

שלום כנס

זה ניתן לפרסום אם הבחור יקח אחריות ויופיע בשמו. כמו שעשו בני הזוג שוורץ. אם זה בעילום שם, לא ניתן לפרסם השמצות נגד גוף מסחרי מוכר, בלי זה..

מתברר שהשנאה לא רק מעבירה אדם על דעתו אלא גם פוגעת בכיסו.


מאיר.מ.תלמיד "ישיבת יד אהרון" בסך הכל רצה להתחדש בזוג נעליים,אלא שלעולם לא שיער שמה שיפריד בינו למבוקשו הוא דווקא סוג הכיפה המעטרת את ראשו.

"זה היה ביום חמישי בצהריים,בדיוק אחרי שסיימנו את הארוחה,הלכתי עם חבר לכיוון האזור המסחרי של שכונת "תלפיות",עברנו ליד חנות הנעליים "ביג אימפוריום" ולאחר שראיתי בחלון הראווה דגם התואם את טעמי,נכנסתי לחנות ושאלתי את המוכר האם יש במלאי את הנעל במידה הנכונה בשבילי,המוכר השיב בחיוב ומיד הביא לי את מבוקשי כדי שאמדוד אותו.חלצתי את נעלי,אלא לפתע, עוד לפני שהספקתי לשרוך את הנעל החדשה,ניגש אלי מוכר אחר שהיה בחנות ,ואמר לי,"מה אתה עושה פה?אני לא מוכר נעליים לחרדים.בשבילכם יש חנויות בשכונת גאולה,אני לא מוכן שאנשים שיורקים על נשים יהיו בחנויות שלי,זה החינוך שלכם?עוף החוצה".מאיר.מ.בחור שחביריו מעידים על אופיו העדין והביישן,הזדעזע מתגובת המוכר ולא ידע את נפשו מהלם ותדהמה,"כל הלקוחות הסתכלו עלי המומים וכואבים,אלא שאף אחד מהם לא פצה פיו,בהתחלה חשבתי להתווכח עם המוכר,אלא שהוא היה נראה נחוש בדעתו,קמתי ופשוט יצאתי החוצה בבושת פנים".במבט לאחור יש לך הסבר למה זה קרה?"למרות שעברו כמה ימים,כל פעם שאני משחזר מה קרה,אני פשוט המום.ישבתי בצד ומדדתי בשקט את הנעל,לא דיברתי עם איש,מדובר בנעל פשוטה שבאמת רציתי לקנות,הוא פתאום הגיע והעיף אותי החוצה"...

תגובת ביג אימפוריום:"דיברנו עם האחראי משמרת שהיה בזמן כפי שמתואר בכתבה והוא מכחיש את כל המקרה.ביג אימפוריום הינה חברה המכבדת את כל לקוחותיה מכל גווני הציבור הישראלי"

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}