כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

עובד או לא עובד? סיפור על כרטיס 'רב קו' מבולבל

תלמיד ישיבת 'עטרת ישראל' גילה שכרטיס הרב-קו שלו רוקן • מעבדות חברת 'דן' אישרו שהשבב של הכרטיס התקלקל - 'אגד' דווקא טענה שהכרטיס תקין

אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי
אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי

"צעד קטן לנהג צעד גדול לנוסע" היה המשפט המסכם, שהצדיק את הטמעת כרטיס ה'רב קו' בחחבורה הציבורית בירושלים.

עם זאת נוסעים לא מעטים מתלוננים על קשיים שגורם לפעמים הכרטיס.

תהילה.ג. תלמידת סמינר בתל אביב מספרת ל'בחדרי חרדים': "גם אני שמחתי כשנחנך כרטיס הרב-קו החוסך שימוש במטבעות קטנים.

"אלא ששבועיים אחרי שקיבלתי את הכרטיס, עליתי בוקר אחד לאוטובוס והכרטיס לא נטען. היה עלי לעשות את כל הדרך חזרה הביתה, להביא כסף מזומן.

"צר היה לי שהכרטיס החדש שקיבלתי התקלקל כעבור חודש. לא הלכתי יותר לתקן את הכרטיס, וחזרתי לשלם במזומן".

י.מ. תלמיד ישיבת "עטרת ישראל" בירושלים מתלונן גם הוא על סיפור מעניין שקרה עמו: "קיבלתי כרטיס רב-קו ונהניתי מהנוחיות וההוזלה שבמחיר הנסיעה.

"אך לפני חודש כשעליתי לאוטובוס ו"גיהצתי" במכונה שעל יד הנהג, גיליתי שהכרטיס ריק. הופתעתי לגמרי - הרי רק שלשום "הטענתי" אותו ב-50 שקלים. העליתי את טענותי בפני הנהג אך לא זכיתי להתחשבות.

"הגשתי את תלונתי לחברת דן, ולאחר שבדקו את הכרטיס במעבדה אישרו שהכרטיס התקלקל וזיכו אותי ב25 שקלים, את ה-25 הנותרים, אמרו לי, תקבל מחברת אגד לפי הסכם שיתוף הפעולה עימם. אלא שחברת אגד שדרשה גם היא לבדוק את הכרטיס, טענה שהכרטיס כלל לא מקולקל, וכך יצא שאני הקטן, מפסיד את כספי, בגלל חילוקי הדעות בין החברות".

מחברת אגד נמסר: "קשיים ותקלות הם דברים שעובר כל מוצר חדש עם כניסתו לשוק ובכלל זה גם ה"רב קו",עם זאת, לא הגיע לידינו מספר תלונות חריג בנושא. לגבי י.מ. המקרה לא מוכר לנו, ונשמח שיביא לנו את כרטיסו לבדיקה חוזרת במעבדה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}