כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

האותיות הקטנות: שדרוג חינם בבזק למהירות גלישה של 15 מגה

בזק מפרסמת בימים אלה מבצע במסגרתו ניתן להצטרף לחבילת דקות ולקבל שדרוג למהירות הגלישה חינם • מה שהיא לא רוצה שתדעו הוא שבשל תקנות משרד התקשורת ניתן לקבל את שדרוג המהירות גם ללא רכישת חבילת הדקות

  • ו' טבת התשע"ב
משדרגים חינם ל-15 מגה. ארון התקשורת של רשת ה-NGN של בזק  צלם: יח"צ
משדרגים חינם ל-15 מגה. ארון התקשורת של רשת ה-NGN של בזק צלם: יח"צ

קשה להחמיץ את הקמפיין החדש של בזק סביב "חבילת התקשורת המשתלמת". בזק מבטיחה לכל מי שיצטרף לחבילה של 1,500 דקות בחודש ליעדים נייחים, שדרוג חינם למהירות אינטרנט של 15 מגה. המבצע תקף ללקוחות בזק בכל מהירויות החיבור, וללא עלות, למשך 6 חודשים. עלות חבילת דקות השיחה היא 135 שקל לחודש.

מה שבזק לא מספרת בקמפיין, הוא שהמבצע זמין גם למי שלא רוצה לרכוש ממנה את חבילת דקות השיחה. הרגולציה על בזק מחייבת אותה שמבצע כזה יהיה 'פריק' - היינו שלקוח יכול להזמין כל רכיב ממנו בנפרד. ואכן, סעיף 5 בתקנון המבצע מפרט ש"הלקוח יכול להצטרף לכל אחד מהמרכיבים בנפרד ולקבל כל אחד ממרכיבי החבילה בנפרד". המשמעות היא שכל לקוח בזק ב-ADSL, בכל מהירות, יכול להתקשר לחברה ולדרוש שדרוג המהירות שלו ל-15 מגה-ביט ללא תשלום נוסף למשך 6 חודשים. אחרי התקופה הזו המחיר יעלה ל-110 שקל לחודש ורק בתום שנה יגיע ל"מחיר המלא": 130 שקל לחודש. בכל מקרה, החבילה היא ללא התחייבות והלקוח יכול לסגת ממנה בכל שלב.

עד לאחרונה שדרוג למהירות גלישה גבוהה יותר היה יוצר ללקוח עלות נוספת בצד ספקית האינטרנט, אך כעת, עקב התמחור החדש של 018, הלקוח יכול לקחת כל מהירות גלישה ולשלם לספקית מחיר אחיד של 35 שקל לחודש, כך שלמעשה ניתן לקבל את השדרוג למהירות 15 מגה ללא עלות נוספת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}