כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'לוחם הקוטג'' נגד הבנקים • "די לגזלת כספנו"

איציק אלרוב - מי שיזם את 'מאבק הקוטג' שהוביל להורדת מחירי החלב - מסמן את היעד הבא • במכתב ששלח לשר האוצר הוא מזהיר: "תדאג להפסקת העושק ע"י הבנקים"

איציק אלרוב. השתדרג לבנקים
איציק אלרוב. השתדרג לבנקים

החרדי שהביא שינוי לכלל הציבור במחאת הקוט'ג, שיגר היום מכתב לשר האוצר, יובל שטייניץ, בו הודיע לו, כי היעד הבא של אנשי המחאה החברתית יהיו הבנקים והגופים המוסדיים. העתקים נשלחו למפקח על הביטוח במשרד האוצר, לנגיד בנק ישראל ולמפקח על הבנקים

"המערכה הבאה במחאה תתמקד בדרישה לצדק חברתי מהמערכות הבנקאיות והפיננסיות שהתרגלו לחגיגות על כיסו של האזרח בעמלות מטורפות לאזרחים ובסלחנות יתר לטייקונים", כותב איציק אלרוב במכתבו

"פעילי מחאת הקוטג' קוראים לך, אדוני שר האוצר: שים קץ לזלזול בנו ולגזלת הכספים מכיסינו! נא כנס את ראשי המערכות ודרוש מהם שינוי. אמור להם בצורה ברורה: הפסיקו לחמוד את כספנו! אנו מגנים תופעות בהם אנשים שודדים בנקים, ומשום מה מתייחסים בסלחנות לתספורות טייקונים, לחברות פיננסיות ולבנקים השודדים אנשים.

"העושק בעמלות חשבון העו"ש, בעמלות על משכנתאות, במתן ריביות מגוחכות על הפקדונות, בלקיחת דמי ניהול הזויים על החסכונות, אי תשלום ריביות על יתרות זכות ועוד - זהו שוד בנקים מתואם ומאורגן. הציבור אומר די, די לגזלת כספינו"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}