כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ה'עדה' תלווה את הסיקריק לכלא • "כולנו מטרה"

ב'עדה החרדית' מגלים יצירתיות עדכנית: תחת הכותרת 'הדרת חרדים' תיערך עצרת ענק שחזק את הסיקריק שמוליק ויספיש, רגע לפני כניסתו לכלא • וגם: ההסבר על בוא ההסתה

הפשקויל שנתלה ברחובות העיר. צילום: בחדרי חרדים
הפשקויל שנתלה ברחובות העיר. צילום: בחדרי חרדים

תחת הכותרת 'הדרת חרדים' תערוך 'העדה החרדית' הפגנת ענק במוצאי השבת. בעצרת – שתיערך בכיכר השבת בירושלים - צפויים להשתתף: הגאב"ד, הגרי"ט וייס, הראב"ד, הגר"מ שטרנבוך וחברי הבד"ץ.

העצרת נערכת ערב כניסתו של הסיקריקי שמוליק וויספיש לבית הכלא שם ירצה עונש מאסר של שנתיים
בגין אלימות שנקט במסגרת המאבק נגד חנות הטכנולוגיה 'ספייס' בשכונת גאולה.

בשעות האחרונות כוסו לוחות המודעות בירושלים ובבית שמש על דבר ההפגנה.

"בימים אלו משתולל היקום הציוני בהתקפה חסרת תקדים על הציבור החרדי", נכתב במודעה, "המואשם" בשמירת כללי הצניעות הקדושה כפי הנדרש בהלכה; על הפרדה באוטובוסים; בפתחי בתי כנסיות הומי אדם; ועל אי הסכמתו שבתוך שכונתנו החרדית המובהקת ימוקם בית ספר דל"י לבנות, שמלבושם הלא צנוע מכאיב ופוגע בתושבים, ששלמו ממיטב כספם על מנת לגור בחממה היהודית הרחק מהפרסיה החילונית- חולנית".

מחברי המודעה גם מצאו את הסיבה להסתה המשתוללת בימים האחרונים נגד החרדים, והיא החשש של החילונים מריבוי החרדים בארץ. "עד שאין מסתירים זאת, וריבוי זה מפחיד אותם יותר מהאיום האיראני. אין הם יודעים שכבר קודם להם מלך מצרים באומרו: "פן ירבה".

ומכאן – למטרה העצרת:"חיצי הרעל של הממסד הציוני אינם מכוונים לר' שמואל בלבד", לשון המודעה, "ברצונם "לחנך" את היהדות הנאמנה כולה, להרעילה, לטמאותה ולערטלה מעדיי הקדושה והטהרה עליה היא מוסרת את נפשה זה כשלושת אלפים שנים.

"כל ראשי המדינה שאולפו להעמיד פני אוהבי חרדים, ברגע שיצא המרצע מן השק, כולם כאחד התנפלו על החרדי "הגלותי", ורוצים לבולעו חיים. ברגע הם שכחו שהם באמצע משחק ה"דאגה לחרדים", וכל אחד הוציא מנרתיקו את האמת הארסית הטמונה עמוק עמוק בליבו האנטישמי השונא וזולל חרדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}