כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

האדמו"ר מסלונים למפקד י-ם: "דאג לזיכוי הבחור שנעצר"

בפגישה חשאית ביקש האדמו"ר מסלונים ממפקד משטרת י-ם: "תדאג לזיכוי הבחור מהחסידות שנעצר על לא עוול בכפו, בחשד ליידוי אבנים על אוטובוס" • בלעדי

ניסו שחם. 'הפיתרון לא רק בידי המשטרה'
ניסו שחם. 'הפיתרון לא רק בידי המשטרה'

הערב (ד') נערכה פגישה חשאית בבית האדמו"ר מסלונים בירושלים, בה השתתפו ניצב ניסו שחם מפקד מחוז משטרת ירושלים, ותת-ניצב ניסים אדרי מפקד מחוז ציון בירושלים. השניים הגיעו אל בית האדמו"ר כשהם מלווים ברב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, ובחבר מועצת עיריית ירושלים יוסי דייטש.

בפגישה נכחו גם הרב מרדכי, בנו של האדמו"ר, והגבאי הרב שמואל דייטש.

הפגישה החשאית התקיימה בשל מעצר בחור מהחסידות לפני כשבועיים בחשד שיידה אבן על אוטובוס במאה שערים. לפני כשבוע שוחרר הבחור, בערבות של 5,000 ₪, למעצר בית בבני-ברק.

'חטיפת' הבחור • סיקור באתר 'בחדרי חרדים':
הוארך מעצר בחור הישיבה • שה תמים או מופרע סדרתי?
בדרך לישיבה • בחור 'נחטף' על ידי בלשי משטרה

מקורבים לרב הכותל אמרו ל'בחדרי חרדים', כי האדמו"ר מסלונים פנה באמצעות ממלא-מקום ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, לרב בבקשה שיפעל אצל מפקד המחוז, ניסו שחם, לזיכויו המוחלט של הבחור, שלפי גורמים בחסידות "אינו מסוגל לגעת בזבוב".

בחסידות חששו שבית המשפט יטיל עליו עונש מאסר ממושך, והאדמו"ר עצמו החליט להיכנס לעובי הקורה, להתגייס למערכה, ולנסות לפעול שהבחור ישוחרר שהוא חף מפשע מהפרשייה המביכה.

ןכך, במהלך הפגישה ביקש האדמו"ר מהמפקד לפעול למען זיכוי הבחור.

בתוך כך, הבוקר אמר מפקד מחוז ירושלים: "לו רבנים היו יוצאים בפומבי נגד הדרת נשים ופגיעה בהן, ניתן היה לצמצם את התופעה".

ניצב שחם הוסיף: "הפתרון למניעת הדרת נשים אינו תלוי רק במשטרה. הייתי שמח לשמוע רבנים מגנים את התופעה הזאת. אני אשמח לשמוע אותם בצורה הרבה יותר משמעותית, אני חושב שזה ידחק את כל הקיצוניים האלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}