כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

כתבי אישום ב'פרשת דודי'; אין חרדים במואשמים

התפתחות בפרשת 'זילברשלג והנערה' שהסעירה את הציבור החרדי: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה על הגשת כתבי אישום • בניגוד להאשמות זילברשלג: אין חרדים במואשמים

דודי זילברשלג. צילום: מנחם הלוי
דודי זילברשלג. צילום: מנחם הלוי

הפרשייה שהסעירה את הציבור החרדי - 'פרשת דודי זילברשלג והנערה' - רושמת התפתחות מעשית היום: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה על הגשת כתב אישום נגד תום דרום, באשמת קשר לביצוע פשע, פגיעה בפרטיות ושיבוש הליכי משפט. בכתב האישום אין סעיף סחיטה.

כזכור, התלונן דודי זילברשלג על כי נפל קורבן לפיתוי, במהלכו צולם במצבים שאינם נעימים, ובכך הוכפש שמו ברבים. לטענתו, אף נסחט באמצעות מהלך הפיתוי.

התפוצצות הפרשה גרמה להד תקשורתי רב, כשזילברשלג מצידו הכחיש קיום מפגש אסור עם הנערה, וטען כי היה זה "מפגש בן מספר דקות בלבד, בחדר במלון, כשדלת החדר פתוחה". כן טען זילברשלג, כי גורמים אינטרסנטיים עומדים מאחורי המהלך.

לעומת זאת, על-פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', לא מצאה הפרקליטות לנכון להגיש כתב אישום נגד אישים חרדים שהוזכרו כמעורבים בפרשה על-ידי זילברשלג, מה ששולל לכאורה את הטענה על פעולת סחיטה על ידם.

במקביל לנערת תום דרום, הוגש כתב אישום גם נגד החוקרים הפרטיים שהוכחו כעומדים מאחורי המהלך באמצעות פניה לדרום שתגיע לזילברשלג. הם מואשמים בפגיעה בפרטיות, קשירת קשר ושיבוש הליכי משפט וכן הדחה בחקירה.

אחד החוקרים הפרטיים אף מואשם בהתחזות שכן פעל ללא רישיון בר תוקף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}