כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

זמן חשבון • שני מבצעי חיסול מחבלים בעזה

צה"ל תוקף בעזה • עבדאללה תלבאני, פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי חוסל בירי אל מכוניתו • ניסיון חיסול נוסף נעשה בפעיל החמאס ג'בר כפארנה

החיסול הערב בעזה
החיסול הערב בעזה

במסגרת פעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי ברצועת עזה, בוצע הערב (שלישי) ירי פעמיים לעבר חולייות המעורבת בפעילות טרור.

מצה"ל נמסר, כי שניים מהנפגעים הם ראמי דאוד ג'בר כפארנה, בן 27, פעיל ג'יהאד עולמי ותושב ג'באליה, שהיה בעברו פעיל בזרוע הצבאית של חמאס, ולקח חלק בביצוע ירי תלול-מסלול לעבר שטח ישראל; והפעיל חזאם מחמד סעדי אלשקר, בן 26, פעיל ג'יהאד עולמי מבית חנון. היה בעברו פעיל חמאס, ופעל בחולייה שהטמינה מטענים ברצועת עזה.

על פי מקורות פלסטינים, בתקיפה הראשונה נהרג עבדאללה תלבאני, פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, פלוגות אל-קודס. גופת ההרוג ושני הפצועים נוספים פונו לבית חולים "כמאל עדואן" שבצפון הרצועה.

לאחר כשעתיים בוצעה תקיפה נוספת לעבר ג'יפ אזרחי ברחוב אלג'לא בעזה, שם נפצעו עוד שמונה בני אדם, מהם שניים במצב קשה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

פחות משעה לאחר התקיפות, רקטת קסאם נורתה מצפון רצועת עזה והתפוצצה סמוך לגדר המערכת בצד הפלסטיני של הגדר. אין נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום הופעלה במועצה האזורית שער הנגב.

אמש (ב') נורתה רקטת קסאם לעבר שטח פתוח בשטחי המועצה האזורית שער הנגב, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

פיקוד העורף מבקש מאזרחים אשר נמצאים 15 ק״מ מהרצועה, להיות בקרבת מרחב מוגן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}