כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

זעזוע בסלאנים • היכו, כפתו והשליכו בבית עלמין

שלושה בחורים מישיבת סלאנים נעצרו בחשד שתקפו סודני, שדדו אותו והשליכו אותו כפות בבית העלמין • בית המשפט האריך את מעצרם • גורם בחסידות: "הם לא קשורים"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

שלושה צעירים מחסידות סלאנים בבני ברק הובאו הבוקר (ב') לדיון בהארכת מעצרם שהתקיים בבית המשפט השלום בעיר לאחר שנעצרו אתמול (א') בחשד שתקפו ושדדו עובד סודני במוצאי השבת האחרונה.

'שבת חנוכה' נחשבת לשבת מרכזית בחסידות סלונים. חסידים רבים מגיעים להסתופף בצילו של האדמו"ר והנהלת החסידות שכרה מספר סודנים בכדי שיסייעו בעבודות הניקיון והתחזוקה.

לאחר ה'טיש' שנערך בליל שבת עזרו הסודנים לנקות את בית המדרש. כמה בחורים מהישיבה התנדבו לסייע להם במלאכה, ורק לפנות בוקר סיימו את עבודתם.

גורם בחסידות סלאנים ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מספר כי המנקה הסודני לא הסתפק בניקוי בית המדרש וניקה גם חליפה של אחד האברכים וגנב ממנה ארנק ומסמכים רבים.

עם צאת השבת, דרשו החסידים מהמנקה שיחזיר את הגניבה, אך האחרון הכחיש כל קשר למעשה. במקום התפתח עימות, והסודני ניסה להימלט מהמקום. בתגובה, תפסו אותו כמה חסידים, היכו אותו מכות נמרצות, ושלפו, לטענתם, את הארנק הגנוב מכיסו.

לאחר מכן, לקחו אותו כמה מהם לבית החיים בעיר כשהוא כפות בבד, שם זרקו אותו לאנחות.

אתמול (א) הגיעה המשטרה בליווי הסודני כדי לזהות את התוקפים אותו.

לרוע מזלם של הבחורים שעמלו וטרחו בליל שבת לנקות את בית המדרש, הסודני הצביע לכיוונם והמשטרה עצרה אותם. בנוסף, זיהה הסודני בחור נוסף שלטענתו השתתף בתקיפה.

"הבחורים לא היו שותפים או קשורים למקרה, הם חפים מפשע ורק בגלל שהוא זיהה אותם מעבודתם יחד בליל שבת הם נעצרו", אמר אחד מהחסידים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

בית המשפט האריך את מעצר הבחורים, והם יואשמו ככל הנראה בניסיון חטיפה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}