כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

פלאפון תרמה מוצרי חשמל לבית הילדים בית בלומנטל

סמנכ"ל הכספים בפלאפון: "מעורבותה של פלאפון במגזר החרדי נוגעת בתחומים רבים בהם העסקת מאות נשים חרדיות, ביצוע מהלכים ייחודיים למען הקהילה וכן מבצעים ייעודיים למגזר"

פלאפון תרמה מוצרי חשמל לבית הילדים בית בלומנטל

במעמד מרשים ומרגש, בהשתתפותם של הרב הראשי לישראל הגר"י מצגר שליט"א, הרב ברוך רקובסקי, מנכ"ל מוסדות בית בלומנטל, הרב משה מייזליק, סמנכ"ל המוסדות, לארי אקרמן, סמנכ"ל הכספים של חברת פלאפון, עוז גור, מנהל שיווק מגזרים בפלאפון ועוד, העניק מר אקרמן, מוצרי החשמל למשפחתונים החדשים של בית הילדים "בית בלומנטל" בירושלים.

פעילות זו באה בעקבות המבצע הייחודי של פלאפון למגזר החרדי אשר במסגרתו רוכשים שני מכשירי פלאפון כשרים ומקבלים מוצר חשמלי במתנה בזיכוי מלא, כדוגמת מייבש כביסה, מכונת כביסה או מקפיא. בשווי של כ- 1,800 שקל לכל מוצר. המבצע הייחודי, עדיין בעיצומו וניתן לגשת לנקודות המכירה של פלאפון וליהנות ממכשירים מתקדמים וגם ממוצר חשמלי משתלם מתנה. מוצרי החשמל שנתרמו הינם מוצרים של המותגים המובילים Ariston ו-Bellers אשר סופקו על ידי קבוצת ח.י המשתפת פעולה עם פלאפון במבצע ייחודי זה.

לארי אקרמן, סמנכ"ל הכספים בפלאפון אמר במפגש "אנו גאים ושמחים להעניק מתנה כה נחוצה בחורף הירושלמי. מעורבותה של פלאפון במגזר החרדי נוגעת בתחומים רבים בהם העסקת מאות נשים חרדיות במוקדי השירות של החברה, וכן ביצוע מהלכים ייחודיים לתמיכה ותרומה לקהילה ומבצעים ייעודיים למגזר. תרומה זו, כמו גם מהלכים קודמים שעשתה פלאפון למען הקהילה, הינה דרכה של פלאפון לממש את מחויבותה להיות חלק מפעילות הצדקה וגמילות החסדים במגזר החרדי".

הרב הראשי הגר"י מצגר, בירך את חברת פלאפון על היוזמה הברוכה, של תרומת מוצרי חשמל לילדים, והזכיר שרק לאחרונה, קבע מזוזה במרכז השירות והמכירה של פלאפון בשכונת גאולה, בסמיכות לבית בלומנטל. במהלך השיחה עם הגר"י מצגר, עלה, החיבור והתרומה לקהילה אותה מקיימת פלאפון במשך השנה כולה.

הרב ברוך רקובסקי, מנכ"ל מוסדות בית בלומנטל, הודה לפלאפון על תרומתה מחממת הלב, וכן לרב הראשי הגר"י אשר הגיע וכיבד בנוכחותו את המקום.













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}