זינוק בביקוש לפרסום מאז פרשת 'הדרת נשים'
לפי נתוני חברות הפרסום, חל זינוק בביקוש לפרסום' מאז התפוצצה פשרת 'הדרת נשים' • עד לזינוק, חלה ירידה בהיקפי הפרסום בשל המחאה החברתית
- שלום יאירי, בחדרי חרדים
- כ"ט כסלו התשע"ב
- 3 תגובות
הפגנה נגד הדרת נשים. פלאש90
נתוני חברות הפרסום הארציות מצביעות על כך, שמאז תחילת פרשת "הדרת הנשים", חלה עלייה בביקוש לפירסום מצד החברות במשק.
לפי הנתונים, מאז החלה המחאה החברתית, חלה ירידה דרמטית של עד 50 % בנתחי הפירסום הטלוויזיוני.
מומחים טענו כי למעשה שיתוף הפעולה של ערוץ 2 וערוץ 10 עם המחאה החברתית, גרמה לפגיעה ברווחי החברות, ועקב כך גם ירדו גם היקפי הפרסום.
כעת מצאה התקשורת את הדרך להעלות את הרייטינג, באמצעות מתקפה חסרת פרופורציות על הציבור החרדי.
לפי הנתונים, מאז החלה המחאה החברתית, חלה ירידה דרמטית של עד 50 % בנתחי הפירסום הטלוויזיוני.
מומחים טענו כי למעשה שיתוף הפעולה של ערוץ 2 וערוץ 10 עם המחאה החברתית, גרמה לפגיעה ברווחי החברות, ועקב כך גם ירדו גם היקפי הפרסום.
כעת מצאה התקשורת את הדרך להעלות את הרייטינג, באמצעות מתקפה חסרת פרופורציות על הציבור החרדי.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות