כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אייכלר: "רשות השידור מסיתה נגד הציבור החרדי"

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בהתקפה: "אסור לשידור ציבורי להשתתף בקמפיין השנאה האנטי חרדי • לא ייתכן שרשות השידור תלווה את מסע ההסתה של ציפי לבני"

"שאני אממן מסע הסתה?". איכלר. צילום: יעקב כהן
"שאני אממן מסע הסתה?". איכלר. צילום: יעקב כהן

"מצעד לפידי האש של לבני תשרוף את קדימה", כך אמר הבוקר (ה') ח"כ הרב ישראל אייכלר במהלך דיון שנערך בוועדת הכלכלה בנושא רשות השידור.

לדברי ח"כ איכלר, "רשות השידור מבקשת לממש נכסים במאות מליוני שקלים למימון הרפורמה ומחיקת חובות השידור הציבורי. אסור לשידור ציבורי להשתתף בקמפיין השנאה האנטי חרדי והאנטי יהודי, המשתולל בשאר כלי התקשורת. זאת בגלל שהיא ממומנת מכספי משלמי אגרת הרדיו במכוניות ומתקציב המדינה.

"לא ייתכן שרשות השידור תלווה את מסע ההסתה של יו"ר האופוזיציה לבני שיצאה ב'מצעד לפידים תחת הסיסמא 'באנו חושך לגרש'. צריך להתייחס אל המצעד הזה בדיוק כמו אל מצעד אנשי כהנא הבאים בלפידים לאום אל פאחם בסיסמת 'באנו חושך לגרש'. מה הייתם מגיבים על מצעד גזענות כזאת נגד הערבים וכאן אתם נותנים גיבוי ולא מאפשרים תגובה נגדית. אפילו מכתב המחאה של סיעת יהדות התורה לראש הממשלה על התייצבותו לצד הפרובוקטורים על אוטובוסי מהדרין לא שידרתם, ואתם רוצים שהציבור ישלם אגרה ומיסים למימון מסעי הסתה נגדו?!", התריס אייכלר.

אייכלר הוסיף ואמר שתחנות השידור האחרות הן הרבה יותר גרועות ומסיתות מרשות השידור הציבורית, אבל הן תחנות פרטיות. לכן ההסתה ברשות השידור ובתחנה הצבאית חמורה יותר, כאשר הם באים לדרוש בחוק את תמיכת כספי הציבור בקיומם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}