כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מי הם ה'אינשי דלא מעלי' המשמיצים את 'יתד'?

'יתד' עובר למגננה: הבוקר מפרסם העיתון הכחשה למכתב שנשלח על ידי מנהלי הסמינרים לוועדה הרוחנית • המכתב עוסק בפרצות הרוחניות במגזין 'קטיפה' החדש של העיתון

ההכחשה ביתד נאמן. צילום: דף הפיסבוק של יתד
ההכחשה ביתד נאמן. צילום: דף הפיסבוק של יתד



'יתד נאמן' עובר למגננה: הבוקר (ה') פרסם העיתון הכחשה למכתב שפורסם בימים האחרונים לוועדה הרוחנית של העיתון תחת הכותרת "ריבוי פרצות בעיתון" בשמם של מנהלי הסמינרים.

המכתב ממוען לרבני הוועדה הרוחנית: הרב שמואל דויטש, הרב צבי פרידמן והרב נתן זוכובסקי ועליו חתום הרב משה מנדלסון "בשמם של מנהלי הסמינרים".

"הננו מנהלי הסמינרים, באים בקריאה נוספת", נכתב במכתב. "כהמשך למכתבנו הקודם על הפרצות הקיימים בעיתון. לפני כשנה, פנו המנהלים למזכיר הוועדה הרוחנית הרב יהודה יברוב באשר לפרסום בעיתון של מסעדות מפוקפקות בערים חילוניות ומלונות פסולים ברחבי העולם.

"מזכיר הוועדה השיב כי לאחר בדיקה עם ועדת הרבנים עולה כי הצנזורים הנעשים ע"י הוועדה הרוחנית נעשית לאחר ניפוי המרבי ולא ניתן לעשות יותר, כאשר לא ניתן להפקיר סכומי עתק של פרסומות ונעשה הרע במיעוטו, ולמרות שראינו ביומונים האחרים הסינון גדול יותר, לא פנינו שנית".

בהמשך נכתב :"אך כעת אנו חוזרים ושבים לאחר שראינו את התפתחות העיתון והפיכתו לחיקוי של השבועונים שנאסרו על-ידי גדולי ישראל, ובנוסף הוסיפו חטא על פשע כאשר הקימו שבועון בשם קטיפה, אנו באים בקריאה נוספת למען בנות ישראל".

"מגזין קטיפה החלו להביא את רוח החרדים החדשים, הן בתוכן הכתבות והן בסגנונן, ונותנים לבנותינו להעריך ולהעריץ דמויות פסולות שלא עליהן אנו מחנכים בבתי החינוך שלנו".

הבוקר מגיעה ההכחשה.

"לצערנו אינשי דלא מעלי המנסים להפריע להצלחת עיתוננו, ממשיכים במעשיהם הנפשעים ופרסמו מכתב מזויף שנשלח כביכול על-ידי אחד ממנהלי הסמינרים. יידע הציבור ויוקיע את מעשיהם", לשון הדברים.



המכתב ליתד. זויף?


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}