כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

"אני ויז'ניצר" • השר ארדן חושף שורשים משפחתיים

אירוע מפואר של אנשי עסקים, נערך למען חסידות ויז'ניץ • בין היתר הופיע גם השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן, שחשף: "סבי היה חסיד ויז'ניץ" • הגר"י הגר העניק מזוזות למשתתפים

"אני ויז'ניצר"  • השר ארדן חושף שורשים משפחתיים



מאות אנשי עסקים התכנסו אמש (ד) לאירוע הצדעה לחסידות ויזניץ.

באירוע, הופיעו השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן, ראש עירית ירושלים ניר ברקת, ראשי ערים וראשי ומנהלי חברות גדולות מהמגזר העסקי.

קבלת הפנים שנערכה על שפת אגם חוות רונית כללה שולחן שבת מפואר עם המאכלים היהודיים מהמטבח המזרח אירופאי. אנשי העסקים ולא רק האשכנזים שבהם התענגו על הגעפילטע פיש, טשולנט, קישקע וגאלע, כמו גם אוליפצ'ס, כרעמזאלע ועוד.

"דווקא בימים אלו של ניסיון ליצור פירוד לבבות, ויזניץ מסמלת אהבת ישראל אמיתית", אמר השר ארדן, שסיפר גם בהתרגשות על סבו שהיה חסיד ויז'ניץ.

במהלך הכינוס צפו המשתתפים במיצג תלת מימד שסיפר על תקומתה של חסידות ויז'ניץ. מאות המשתתפים חבשו את משקפיים תלת מימדיות ונסחפו לתוך המיצג, ששילב קטעים באורך כ-20 דקות, שהציגו את תולדות חסידות ויז'ניץ עוד מימי רומניה דרך תקופת השואה עד היום. המיצג הוכן על ידי חברת טרי די טי ויז'ן מרעננה אשר מתמחה ביצירת סרטי תלת מימד למגזר.


נקודת השיא של הערב הייתה הופעתו של הרה"צ ישראל הגר, שלאחר דברי ברכה קצרים העניק לכל אחד מהנוכחים בית מזוזה לשמירה וסגולה.



























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}