כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

IBI: טבע תרשום הכנסה של 22 מיליארד דולר ב-2012

הרווח למניה - 5.63 דולר; "הנהלת החברה מפוכחת יותר ומבינה טוב יותר את האתגרים העומדים בפניה"

  • כ"ה כסלו התשע"ב
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ



כלכלני IBI מעריכים כי ב-2012 תרשום טבע הכנסה של 22 מיליארד דולר עם רווח של 5.63 דולר למניה. ביום רביעי הקרוב אמורה טבע לערוך שיחת ועידה עם המשקיעים ולדווח את הצפי שלה לשנה הקרובה.

ב-IBI מציינים כי מוצרי מקור עם מכירות שנתיות של כ-35 מיליארד דולר צפויים לאבד הגנת פטנט ב-2012 מה שמהווה מבחן חשוב עבור טבע - האם החברה תצליח למקסם את יכולותיה כחברה הגנרית הגדולה בעולם. כך למשל האם טבע מתכוונת להמשיך ולהגיש את תרופת הלאקווינימוד לטרשת לאישור.

עוד תוהים הכלכלנים האם טבע תמשיך ליהנות מהכנסות מתרופת הליפיטור הגנרית בה קיים שיתוף פעולה עם חברת רנבקסי עד להשקת הגרסה הבלעדית שלה במאי.

"אנו מניחים כי גם בשנה זו ימשיך הקופקסון לשמור על מעמדו כתרופה המובילה לטיפול בטרשת נפוצה. טבע נכנסת ל- 2012 כאשר התחושה היא שהנהלת החברה מפוכחת יותר ומבינה טוב יותר את האתגרים העומדים בפניה", מציינים ב-IBI.

"מאז שהגיעה מניית טבע לשפל של 35 דולר בסוף ספטמבר, עשתה מניית החברה מהלך של 21% מעלה ל-42.7 דולר למניה, בניגוד למגמה בשוקי המניות. יחד עם זאת, מניית החברה עדיין נסחרת במכפילים נמוכים יחסית - 7.6 ל- 2012, מה שתומך בהמשך 'המלצת קנייה'".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}