כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ברוב סורי • נבחר יו"ר לשכת הטוענים רבניים

יום הבחירות ללשכת הטוענים רבניים נפתח בסדרת הרצאות נבחרות • לאחר מכן הצביעו חברי הלשכה לראשות הלשכה ולהנהלתה • היו"ר הנבחר - רון-אל אהרון

בחירות. תמונת אילוסטרציה
בחירות. תמונת אילוסטרציה

אמש התקיימו הבחירות ללשכה הארצית של הטוענים הרבניים, בהן נבחר ברוב מוחץ של 92% הטוען הרבני רון-אל אהרון כיו"ר הלשכה לארבעת השנים הקרובות.

הלשכה, הקיימת כבר כעשור, קיימה את הבחירות בבנין הרבנות הראשית לישראל. לפני הבחירות נשאו דברים דיין בית הדין הגדול הרב שרמן שדיבר על סמכויות בתי הדין, אחריו נשאו דברים פרופ' אליאב שוחטמן, הרב אריה דרעי אב"ד באר שבע בנושא פסולי חיתון והרב אלחנן פרץ אב"ד איגוד יועצי נישואין רבניים (ינ"ר) על החשיבות לעודד שלום בית לפני שניגשים לגירושין.

לאחר מכן התקיימו הבחירות, כאשר רשאים להצביע אך ורק חברי הלשכה, עבור 11 מתמודדים, באופן כזה שכל מצביע מסמן 7 קולות. הזוכה במירב הקולות נבחר ליו"ר ואילו 6 הבאים אחריו מתמנים כחברי הנהלת הלשכה.

עם סיום ספירת הקולות נמנו כ-60 קולות כשרים. אהרון זכה כאמור בראשות הלשכה עם 92%, אחריו נבחרו: צבי גלר עם 16.07%, אלי שפירא עם 13.9%, יגאל אלון עם 11.9%, מאיר עשור עם 11.9%, יסכה מזרחי עם 10.7% ויהושע שוירץ עם 9.5%.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}