כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אסון במודיעין: ניסו לנחות באמצע הרחוב - ונהרגו

מטוס קל שטס מעל מודיעין נאלץ לנחות נחיתת חירום בשל כשל במנועי המטוס • נחיתה ברחוב צדדי בעיר - הסתיימה באסון: שני נוסעי המטוס נהרגו במקום

זירת התאונה. צילום: איחוד הצלה
זירת התאונה. צילום: איחוד הצלה

אסון במודיעין: שני בני-אדם נהרגו בצהריים (ו') בהתרסקות מטוס קל ברחוב מנחם בגין במודיעין. ההרוגים הם שני נוסעי המטוס - כבני 50.

בשעה 12:20 התקבל דיווח במוקדי החירום על התרסקות מטוס, סמוך לשכונת מגורים. כוחות גדולים של משטרה, מד"א וכיבוי הוזעקו למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי בשל בעיה טכנית במטוס נאלצו נוסעיו לבצע נחיתת חירום. הם בחרו ברחוב מנחם בגין בדרום מודיעין. במהלך הנחיתה פגעה כנף המטוס ברכב ומועצמת הפגיעה בקרקע המטוס התרסק. לצוותי מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותם של שני הגברים.

ממד"א נמסר כי המטוס פגע ברכב חונה.

עד ראייה ששוחח עם 'בחדרי חרדים' סיפר כי "המטוס ניסה לבצע נחיתת חירום בשדה ליד העיר, אך לא הצליח. ראיתי מרחוק איך הם מנסים לנחות, אך לא היה לזה כל סיכוי".

שמוליק סגל, מפקד זק"א מודיעין, אמר ל'בחדרי חרדים': "מדובר באירוע קשה מאוד. הגעתי עם צוות זק"א למקום, כששברי המטוס היו במרכז הכביש ובתוכו היו שתי גופות ההרוגים. צוותי כיבוי סייע לנו לחלץ את גופות ההרוגים, ורופא של מד"א אישר את מותם. צוות זק"א מודיעין פועל בזירת ההתרסקות באיסוף הממצאים הרבים. למרות האסון הגדול היה נס גדול שהמטוס לא התרסק על רכב עם נוסעים".

בעקבות התאונה נוצרו פקקים כבדים והעירייה מבקשת מהאזרחים לא להגיע למקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}