כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הוארך מעצר בחור הישיבה • שה תמים או מופרע סדרתי?

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של בחור ישיבה חסידי בן 17 החשוד בזריקת אבנים • עורך דינו: "יש עדויות שזה לא הוא" • עסקנים: "המשטרה מתעללת בנו"

רגע המעצר של הבחור. צילום: מהיר חימה
רגע המעצר של הבחור. צילום: מהיר חימה

בדיון שנערך ביום שישי בבית המשפט השלום בירושלים החליט השופט להותיר במעצר את הצעיר בן ה-17, חסיד סלונים, שנעצר במהלך השבוע בחשד שיידה אבנים לעבר אוטובוס בשכונת מאה שערים.

הצעיר ישהה במעצר חמשה ימים נוספים.

המשטרה ביקשה במהלך הדיון להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

בית המשפט החליט להותיר אותו חמישה ימים בלבד במעצר וזאת עד שתיקבע מסוכנתו לציבור לפי תוצאות תסקיר של קצינת שירות המבחן בסוף השבוע הקרוב.

בעקבות ההחלטה הוכתה משפחתו ומקורביו בהלם גדול, "מדובר בילד עדין נפש", הם אמרו בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "ילד שמעולם לא הרים יד על חבר או על מישהו שהוא מכיר וודאי שלא מרים אבן ברחובה של עיר ומיידה אותה לעבר אוטובוס, זה משהו שאינו הולם אותו".

העסקנים הירושלמים זועמים על דרך התנהלותה של המשטרה, "מחפשים להלביש תיק על בחור עדין נפש, תמים שהיה בדרכו לביתו בירושלים ועבר שם במקרה", אמר אחד מהם בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.
~"בעבר, משטרת ירושלים הייתה משחררת עצורים גרועים מאלו וזו ההוכחה שמדובר בהתנכלות".

בכוונת עורך דינו של החשוד, גיל דחוח לפנות מחר בבוקר לבית המשפט עם עדויות של ארבע אנשים או יותר שהיו במקום המעצר שיעידו כי הוא כלל לא זרק אבנים לעבר אוטובוס באותה שעה ובלשי המשטרה מסרו עדות שקר.

עורך דינו מסר בתגובה כי הוא מקווה שהדברים יתבהרו מחר וכי מרשו מכחיש את החשדות נגדו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}