כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

צרכים טכנולוגיים חדשים הולידו את קידום האתרים כמקצוע נדרש

קידום אתרים כתשתית שיווקית ממעלה ראשונה

צרכים טכנולוגיים חדשים הולידו את קידום האתרים כמקצוע נדרש
צילום: פיקסביי

חשוב לזכור, כי הבסיס לכל עבודת קידום האתרים - כמו כל פעולה מקצועית שנעשית באתרי אינטרנט שיווקיים מעמידה את האקסיומה הבאה כתשתית מחשבתית: הגולש הוא לקוח פוטנציאלי. כל גולש - עשוי להיות לא רק הלקוח הבא של האתר, אלא יותר מכך- הוא עשוי להוות לבסוף שגריר משמעותי ואוהד של האתר ולזכות אותו בכניסה של גולשים נוספים, כמו שאוצרים: "מפה לאוזן".

בעידן המודרני כשהכול גלוי וחשוף לכל - הטכנולוגיה מותאמת וברור, כי כל אתר שיהפוך לפופולרי ומעניין בקרב ציבור רב של לקוחות יתפרס על פני רשתות חברתיות ויזכה להילה ולכבוד שבעבר עסקים רק חלמו להגיע אליהם.

בעבר, בזמן אמצעי התקשורת הקלאסיים - הרדיו והעיתונות הכתובה ואפילו הטלוויזיה המסחרית שעדיין מנסה בכל כוחה לשמור על כוח הפרסום והשיווק הטמון בה - בעלי עסקים היו מוכנים לשלם סכומי עתק על מנת להפוך מנת חלקם של לקוחות רבים ככל האפשר - ברדיו הייתה ידועה במשך עשרות בשנים הסיסמה המפורסמת - "הפרסום ברדיו - עובד" – כמוה גם הפרסומות הרבות והפרובוקטיביות שעלו בטלוויזיה והיו מדוברות במשך זמן רב ( מי לא זוכר את פתיחת המעילים ההדדית של יעל אבוקסיס וליאור מילר בפרסומת העל זמנית לחברת האופנה "קסטרו", כך הקרב על המילקי של אקי אבני וסנדי בר? והיום מי לא ראה את הפרסומת הנהדרת בכיכובם של סטפן לגר ואמלי בן סימון לחברת הכבלים "יס"? )

ולרכוש כללים חדשים בתקשורת ההמונים - ובכל זאת, נדמה שנפל דבר בשוק הפרסום והשיווק - רשת האינטרנט הפכה לנפוצה וזמינה הרבה יותר, שאר אמצעי התקשורת – הגם שהם נותרו בגדר "תקשורת המונים" - מזנבים אחריה. אז מה חשוב במיוחד באתר שיווקי או מידעי באינטרנט? למה בכלל חשוב לקבל שירותים של חברות קידום אתרים במנועי חיפוש? ראשית, הכלל המשמעותי ביותר לסחוף, כמובן, כמה שיותר מעניינים.

לגרום לכך שהגולשים - הם הלקוחות הפוטנציאליים בזמן אמת - ייכנסו לאתר, יבקרו בו, יתעניינו. ואולם, ברור לכול, כי הכניסה לאתר וההתעניינות בו אינה מספיקה למרות היותה שלב הכרחי ומשמעותי ביותר. ברור, כי השלב החשוב ביותר הוא דווקא ההחלטה של אותם גולשים מתעניינים - להמשיך לשהות בתוך האתר ולרכוש ממנו, בסופו של דבר, את מבוקשם.

דווקא ההחלטה לממש את הפוטנציאל העסקי הטמון באתר ולהמיר אותו מפוטנציאל הגלום בכוח אל הפועל המעשי - היא התוצאה המיוחלת בקרב אנשי קידום האתרים.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}