כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

עוד יום במאה שערים • הכניסה לשכונה - נחסמה • 2 נעצרו

עשרות מפגינים חסמו את הכניסה למאה-שערים במחאה על כניסת אוטובוסים לשכונה • המשטרה עצרה 2 מפגינים • קצין משטרה - נפצע • "העצורים תיעדו את אלימות המשטרה"

ההתפרעויות בשכונת מאה שערים. צילום: קבוצת זק"א BBM
ההתפרעויות בשכונת מאה שערים. צילום: קבוצת זק"א BBM



מאה-שערים סוערת: כמאה מפגינים הגיעו בשעות הצהריים (ג') לרחוב מאה שערים בכדי למחות על כניסת האוטובוסים לשכונה. המפגינים חסמו את הכביש הראשי, ויידו אבנים על השוטרים שהגיעו לפזר את ההפגנה.

לטענת המפגינים, חברת 'אגד' לא עמדה בסיכום המוקדם והכניסה אוטובוסים לשכונה גם בשעות העומס בהם מאות ילדים צועדים על הכביש. כניסת האוטובוסים גובלת בפיקוח נפש, טענו המפגינים שהחליטו לחסום את השכונה לחלוטין.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו שני מפגינים. במהלך פיזור ההפגנה נזרקה אבן לעבר כוחות המשטרה. קצין משטרה נפגע בראשו קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'ביקור חולים' בעיר.

תושב שכונת מאה שערים אומר ל'בחדרי חרדים': "2 המפגינים נעצרו אך ורק בגלל שצילמו את המשטרה פועלת באלימות קשה נגד המפגינים. השוטרים ביקשו מהם למחוק את התיעוד. הם סירבו - ובשל כך נעצרו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד מהעצורים מנהל בימים אלו מאבק נגד שוטרים במשטרת ירושלים, והפנה אף תלונה למחלקה לחקירות שוטרים.

לטענת התושב השוטרים היכו אותו במהלך הפגנה שנערכה בבתי ורשא, זאת למרות שלא השתתף באופן אקטיבי בהפגנות אלא רק עמד מהצד והתבונן.

צילום קבוצת זק"א ומעיין החיים BBM







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}