כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פלאפון מציגה: מוצר חשמלי במתנה ברכישת שני מכשירים

חברת פלאפון מכריזה על מבצע חורף ייחודי חסר תקדים במגזר החרדי: רוכשים 2 מכשירי פלאפון כשרים ומקבלים במתנה מוצר חשמלי לבית – מכונת כביסה או מייבש כביסה או מקפיא

פלאפון מציגה: מוצר חשמלי במתנה ברכישת שני מכשירים

חברת פלאפון ממשיכה להפתיע ויוצאת במבצע חורף ייחודי וחסר תקדים לציבור החרדי, במסגרתו רוכשים שני מכשירי פלאפון כשרים ומקבלים מוצר חשמלי במתנה בזיכוי מלא - מייבש כביסה או מכונת כביסה או מקפיא. שווי המתנה כ- 1,800 שקל.

המבצע, נבנה מתוך ההכרה וההבנה העמוקה של חברת פלאפון באופיו הייחודי של מעגל החיים החרדי. כידוע, לקראת עונת החתונות, יישנם הוצאות כספיות רבות, כך גם, משפחות רבות רוכשות בעת החורף מייבשי כביסה חדשים, ובכלל מוצרי חשמל. מתוך הבנה והכרה זו פלאפון יוצאת במבצע בו ניתן לחסוך משמעותית בהוצאות, וליהנות משני מכשירי פלאפון מתקדמים ומוצר חשמלי לבית מתנה בזיכוי מלא.

המצטרפים למבצע ייהנו, בנוסף למוצר החשמלי מתנה, גם מחבילת דקות ענקית הכוללת 2500 דקות בכל מכשיר, לקומות הכשרות בכל הרשתות ולמכשירים נייחים ו-200 דקות נוספות לכל שאר היעדים.

איתמר אלטלף, מנהל אגף השיווק בפלאפון אמר: "פלאפון היא חברה פורצת דרך וקשובה לצרכי המגזר החרדי. גם הפעם חשבנו על צרכי המגזר בתקופת החורף, ויצאנו במבצע ייחודי וחסר תקדים, בו ניתן ליהנות גם ממכשירים חדשניים במחירים אטרקטיביים וגם ממוצר חשמלי לבית".

עוד הוסיף אלטלף, "מבצע זה מהווה נדבך נוסף בסדרת מהלכים ומבצעים הנעשים במשך השנה כולה, המבוססים על היכרות מעמיקה עם הלקוח החרדי. אנחנו מביטים תמיד על הציבור החרדי כמגזר אסטרטגי ומשקיעים משאבים רבים בכדי להציע ללקוחות החרדיים את השירות והטכנולוגיה המתקדמים ביותר".


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}