כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

'עוף בשקל' - גירסת הסלולר • רמי לוי מפיל את השוק

כניסתו של רמי לוי לשוק הסלולר כבר נותנת את אותותיה במסלולי החברות האחרות • מחירי המסרונים ירדו בצורה משמעותית • העוקץ: כדי להשיג את המבצעים המוזלים, תאלצו להתאמץ

השקת מותג הסלולר של רמי לוי. צילום: קובי הר-צבי
השקת מותג הסלולר של רמי לוי. צילום: קובי הר-צבי



האם אפקט רמי לוי מוכיח את עצמו שוב? לאחר ששבר באופן דרסטי את המחירים בענף המזון, פרץ רמי לוי בשבוע שעבר לתחום הסלולר. כאשר גם הפעם היעד דומה: לשבור את השוק.

חברות הסלולר הפיקו את הלקח משוק המזון, במקום להמתין לנטישה המונית של לקוחות, החלו אלה להוזיל מחירים ולהתאים את עצמן לתחרות אפשרית בשוק.

אתר 'מאקו' בדק את המסלולים שאמורים להתחרות ברמי לוי, וגילה נתונים מעניינים: "פלאפון מציעה מסלול דומה מאוד למסלול שאותו מציע רמי לוי. העלות כ-25 שקל, 10 שקלים יותר מרמי לוי, אך העלויות במסלול זהות - 20 אגורות לדקה, 15 אגורות להודעה, גלישה בכ-15 אגורות לכל 1 מגה.

"גם אורנג', כאמור, מתקרבת קצת לכיוון, גם אם התעריפים עדיין גבוהים יותר.

עם זאת יצויין, שהחברות אינן מתאמצות לשווק את המסלולים האלה. לפי עדות תחקירן האתר, לעיתים הוצעו המסלולים רק במרכזי השירות ולא בשיחה טלפונית.

במאקו מציינים את תחכומן של החברות, שלא ממהרות להפנות את הלקוחות למסלולים הללו: "אם תתקשרו למוקד הטלפוני של פלאפון, כאמור, לא תוכלו לקבל את המסלול; רק אם תגיעו למרכז שירות ומכירה ותבקשו את המסלול - תוכלו לקבלו. המסלול ניתן ללקוחות חדשים או משדרגים ולעוברים מסלול".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}