כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מודי'ס: הפסגה לא סיפקה צעדים מכריעים לפתרון המשבר

סוכנות דירוג האשראי מותירה בעינה את אזהרת הדירוג לכל מדינות האיחוד האירופי, עליה הודיעה לפני כשבועיים • תבחן את דירוגי המדינות לאורך הרבעון הראשון של 2012

  • ט"ז כסלו התשע"ב
סרקוזי. צילום: ויקיפדיה
סרקוזי. צילום: ויקיפדיה

סוכנות הדירוג מודי'ס הודיעה היום כי תוצאות הפסגה של מנהיגי האיחוד האירופי בסוף השבוע לא ישפיעו על אזהרות דירוג האשראי של מדינות האיחוד ברבעון הראשון של 2012.

מודי'ס הסבירה את עמדתה בכך ש"הפסגה שיקפה היעדר צעדי מדיניות מכריעים וכי רבים מהצעדים אינם נושאים עמם בשורות חדשות".

"העובדה כי הפסגה לא ייצרה פעולות מיידיות לייצוב שוקי האשראי בטווח הקצר פירושה כי גוש היורו נותר חשוף לטלטלות נוספות והלכידות של מסגרת האיחוד האירופי עדיין מצויה תחת איום", נמסר ממודי'ס. "בהתחשב בצעדים הבלתי מספקים שעליהם הוסכם בפסגה, מודי'ס חוזרת ומדגישה כי תבחן את דירוגי האשראי של כל מדינות האיחוד במהלך הרבעון הראשון של 2012".

הודעת מודי'ס מגיעה שבועיים לאחר שהסוכנות הציבה את דירוגי האשראי של מדינות האיחוד האירופי בסכנת הורדה. "בהיעדר יוזמות מדיניות גדולות בעתיד הקרוב שייצבו את שוקי האשראי או התייצבות שלהם מסיבה אחרת, ייתכן מצב שבו כלל הדירוגים של מודי'ס למדינות גוש היורו, וייתכן שגם מדינות אחרות באיחוד האירופי, ייבחן מחדש. מודי'ס מצפה להשלים מיצוב מחדש שכזה במהלך הרבעון הראשון של 2012", נאמר בהודעת הסוכנות בסוף נובמבר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}