כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"לא אשכח את מראה בני הפצוע" • ראיון מיוחד

שעות לאחר שאנשי הביטחון העירו אותו - ובישרו לו: "בנך נפצע באורח קשה", מדבר הרב יוסף סורצקי על האסון הקשה • "הוא עלה לראות את הנוף - ונפל. בבקשה, תיזהרו!"

מחלצים פצוע מפיגומים. צילום אילוסטרציה
מחלצים פצוע מפיגומים. צילום אילוסטרציה



בליל שבת, בשעה 02:30 בלילה העירו דפיקותיהם של אנשי הביטחון בביתר עילית את הרב יוסף סירוצקי. כשפתח את הדלת – הם נאלצו לבשר לו את הבשורה המרה: "בנך, אריאל, נפצע באורח קשה כשנפל מגובה".

הרב סירוצקי מיהר להתלבש, ורץ יחד עם אנשי הביטחון למקום הנפילה. כשהגיע ראה את כוחות ההצלה מנסים להציל את בנו שנפצע באורח קשה. את המחזה הזה נדמה כי לא ישכח לעולם.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מבקש מהגולשים להעתיר בתפילה לרפואת בנו.

טרגדיה בביתר • בן 20 נפל מגובה - ונפצע אנושות

"הוא טיפס לגובה כדי לראות את הנוף, והוא נפל או קפץ ממקום לא יציב וכתוצאה מכך נפצע קשה מפגיעת ראש", הוא מספר מהפרטים שהצליח לשמוע עד כה. "אנחנו מצפים לבשורות טובות ולא יודעים מה יהיה".

אוריאל, בנו מאושפז ביחידת 'טיפול נמרץ' בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

על רגע קבלת ההודעה הוא מספר: "דפקו אצלי אנשי הביטחון בבית והודיעו לי על כך שבני נפל. ראיתי אותו מיד, לא הייתה לו פגיעה חיצונית בגוף וכנראה הפגיעה הקשה הייתה בראש".

הרב סירוצקי מוסיף כי מצבו של בנו קשה מאד אך יציב, "צריך הרבה תפילות עבורו, אוריאל בן דרורה". הוא מציין כי במהלך היממה האחרונה אוריאל עבר ניתוח שהקל על מצבו אך רק תפילות יעזרו.

לסיום הוא אומר: "הצעירים צריכים לפעול מתוך שיקול דעת, ולמנוע אסונות כבדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}