כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

נעצר הגנב ששיגע את מקוואות הנשים באלעד

בתום מבצע מתוחכם, נעצר 'על חם' תושב בני ברק שפרץ בשיטתיות בשעות הלילה למקוואות נשים באלעד ורוקן את תכולת הכספות • הנזק: כעשרת אלפים ש"ח

מקווה באלעד
מקווה באלעד

בשנה האחרונה סבלו מקוואות הנשים בעיר אלעד ממכת גניבות - בדפוס פעולה דומה להפליא: הגנבים באו באישון ליל. דלתות נשברו, כספות נפרצו והמזומנים נעלמו.

תומר כהן, מנהל מחלקת הדת בעיריית אלעד, סיפר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי בחודשים האחרונים הוצבו מארבים, אך את הגנבים לא הצליחו ללכוד.

"הלילה בחצות הנייד שלי מצלצל" מספר כהן. "הבלנית שמעבר לקו סיפרה כי הגיעה למקווה ומצאה את הדלת שבורה, את הכספת פרוצה ומטבעות כסף פזורים על הריצפה.

"המתנתי מספר דקות, ורק לאחר שקיבלתי את אישורה, הגעתי למקום כשאני מזעיק את המשטרה. ראיתי את הפריצה, מדובר באותו דפוס פעולה של הפריצות הקודמות במקוואות העיר.

"במהלך ההמתנה עלה במחשבתי שמא הפורץ המשיך במלאכתו ועבר למקווה אחר בעיר שם הוא מקושש את המזומנים שנותרו בקופה".

חיש יצא כהן בנסיעה עם רכבו באזורי המקוואות, עד שהגיע לפתח המקווה ברחוב הרי"ף בעיר.

כשהתקרב עם רכבו לעבר המקווה, רכב מסחרי פתח בנסיעה. הוא חסם אותו עם הרכב, ויצא לברר מה מעשיו במקום שומם זה.

"כששאלתי אותו למעשיו במקום, סיפר תחילה כי בא להחליף רכב, אך לאחר מספר שאלות התבלבל ושינה את גירסתו. בסמכותיות ביקשתי ממנו לפתוח את הדלת האחורית של הרכב, שם ראיתי מאות מטבעות כסף וכן ארגז כלי פריצה".

תוך דקה הגיעה למקום ניידת של משטרת ראש העין. השוטרים ערכו חיפוש ברכב, שם אותר סכום כסף המורכב ממטבעות רבים ושטרות של שקלים דולרים ואירו, וכן פנס, מוט, לום וכלי פריצה נוספים.

החשוד נלקח למקווה, שם שיחזר את פעולת הפריצה והודה בשני המקרים.

סך כל הגניבות בתקופה האחרונה עומד על למעלה מעשרת אלפים שקלים, זאת מלבד הנזק של הדלתות, המנעולים, הקופות והכספות.

רפ"ק רונן סבן, מפקד משטרת אלעד, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "העצור הינו אדם כבן 40 תושב העיר בני ברק. לאחר מעצרו שיחזר את שתי הפריצות שביצע והודה בהן, אך הכחיש קשר לפריצות הקודמות. בגלל נסיבות אישיות, שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים, במהלכו יוגש נגדו כתב אישום בגין שתי פריצות.

"במקביל", אומר מפקד משטרת אלעד, "אגף החקירות במשטרת ראש העין בודק האם ישנן ראיות הקושרות אותו לפריצות הקודמות לפני כחודשיים במקוואות בעיר".







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}