כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

איתוראן תתקין מערכות בקרה ברכבי צה"ל בכ-5.5 מיליון שקל

החברה זכתה במכרז של ענף הבטיחות בדרכים במפקדת זרוע היבשה של צה"ל • המערכת מבקרת את התנהגות הנהג ומזהה התנהגות חריגה כגון בלימות ותאוצות פתאומיות

  • י"ב כסלו התשע"ב
איתוראן תתקין מערכות בקרה ברכבי צה"ל בכ-5.5 מיליון שקל

חברת איתוראן הדואלית זכתה במכרז של ענף הבטיחות בדרכים במפקדת זרוע היבשה של צה"ל להתקנת כ-5,000 מערכות "איתוראן SAFETY" ברכבי צה"ל. היקף העסקה מוערך בכ-5.5 מיליון שקל.

המערכת מבקרת את התנהגות הנהג ומזהה התנהגות חריגה כגון בלימות ותאוצות פתאומיות, פניות מהירות, סטיות מהנתיב, עקיפות במהירות גבוהה, חריגות מהירות, עליה מהירה על פסי האטה ותאונות. הנתונים מועברים לשרת החברה בתקשורת GPRS, נאספים וניתנים לפילוח ולניתוח באמצעות ממשק אינטרנטי.

ניר שרצקי, מנכ"ל איתוראן: "השימוש במערכת משפר את אופן הנהיגה של הנהגים לאורך זמן, מקטין את הסיכוי לתאונות דרכים ומביא להפחתת צריכת הדלק".

איתוראן, הנשלטת על ידי איזי שרצקי, מספקת בנוסף גם שירותים מונחי איתור הכוללים מניעת גניבות כלי רכב ומעקב אחרי כלי רכב גנובים. החברה דיווחה על הכנסות שיא של 41.7 מיליון דולר במהלך הרבעון השלישי של 2011. הכנסות החברה גדלו ב-12% לעומת הרבעון המקביל, ונבעו ברובן (72%) מהכנסות מדמי מנוי. שאר ההכנסות נבעו ממוצרים שמכרה החברה. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-6.6 מיליון דולר (16% מההכנסות), המהווה גידול של 17% מהרבעון המקביל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}