כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

עפרה שטראוס הציעה הידברות - והמוחים השעו ההפגנות

בעקבות קריאת שטראוס לדיאלוג, הודיעה תנועת ישראל יקרה לנו על הפסקה זמנית של המחאה • בימים האחרונים הפגינו אנשי התנועה מול ביתם של מנכ"ל שטראוס ומנכ"ל שטראוס ישראל

  • י"ב כסלו התשע"ב
עפרה שטראוס הציעה הידברות - והמוחים השעו ההפגנות

לאחר שהפגינו מול בתיהם של מנכ"ל קבוצת שטראוס ומנכ"ל שטראוס ישראל, החליטו פעילי תנועת "ישראל יקרה לנו" להפסיק באופן זמני את פעילות המחאה מול בתיהם של ראשי שטראוס, בעקבות קריאתה של יו"ר הקבוצה, עפרה שטראוס, להידברות עם התנועה.

ראשי התנועה הודיעו כי במקום פעילות המחאה שנועדה להיום יתפרסו הפעילים לפעולות הסברה בנושאים צרכניים בסופר-מרקטים ברחבי הארץ. "תנועת ישראל יקרה לנו מקדמת בברכה את קריאתה של יו"ר קונצרן שטראוס-עלית לדיאלוג עם המחאה", נכתב בהודעתם.

"כאשת עסקים שטראוס מבינה שלא ניתן לפתור את הבעיה בהעלאת שכר לכלל אזרחי ישראל, ולכן הפתרון היחיד למצוקות הצרכנים בישראל הוא הורדת מחירים משמעותית והתאמת רמת מחירי המזון בישראל לרמה במערב אירופה. זה מה שביקשנו כל הזמן: שיהיה כאן יקר כמו באירופה".

"אנו מצפים מחברת שטראוס לבצע שינויים משמעותיים בצורת התמחור של מוצריה. החברה הוכרזה כמונופול לגבי מעדני חלב, טבלאות שוקולד, קפה נמס ואבקת קקאו.
אנו מצפים ששטראוס תתרגם את שליטתה בשווקים אלו להורדה מיידית של רמת המחירים במוצרים אלו, ולא כפי עשתה בתחילת השבוע בהוזלות של הקונפיטורות וכן בשינוי מזערי במחירי אריזות שאינן פופולריות. על שטראוס לטפל בלב הבעייה: רמת מחירי המזון בישראל".

אתמול הפגינו עשרות פעילים מול ביתו של מנכ"ל שטראוס ישראל ציון בלס, ושלשום מחו הפעילים מול ביתו של מנכ"ל שטראוס גדי לסין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}