כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הרכבת הקלה אינה עונה • ומה עונים ברכבת?

שבוע לאחר שהחלה לגבות כסף מלקוחותיה - מגיעות התלונות על הרכבת הקלה • נוסעים שהתקשרו למוקד הרכבת – נענו: "זו טעות" • כתב 'בחדרי חרדים' אימת את הטענות

הרכבת הקלה. אין קול ואין קשב. צילום ארכיון
הרכבת הקלה. אין קול ואין קשב. צילום ארכיון

רק שבוע עבר מאז החלה הרכבת הקלה לגבות תשלום מנוסעיה עבור הנסיעה ברכבת, ומסתבר שהדבר לא עובר ללא תקלות.


בפרסומי החברה מובטח כי המוקד הטלפוני של 'סיטיפס' - החברה המפעילה את הרכבת הקלה – נותנת שירות טלפוני אדיב ומסור.

אך תלונות רבות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' מנוסעים חרדים בימים האחרונים מגלים מציאות שונה לגמרי.

נוסע חרדי שנתקל בבעיית תשלום לפני עלייתו לרכבת התקשר למוקד השירות הטלפוני של החברה. לאחר שהמתין דקות ארוכות, נענה כי הגיע למוקד טלפוני לו אין כל קשר לרכבת הקלה.

"זה היה מקומם מאד", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "המתנתי לפחות 5 דקות על הקו, לא הייתה לי אפשרות לשלם עבור הנסיעה דרך המכונה שעומדת לרשות הציבור ליד הרכבת ולבסוף הסבירה לי הנציגה שהגעתי למוקד טלפוני להשארת הודעות ואין להם קשר לרכבת".

כתב 'בחדרי חרדים' חייג ביום שני בשעות הצהריים כדי לאמת את תלונת הנוסע. דקות ספורות הוא המתין על הקו ולאחר מכן ענתה לו טלפנית שסיפרה לו כי היא עובדת במסגרת מוקד טלפוני ואין להם קשר לרכבת. תשובה מדויקת לזו שניתנה לנוסע החרדי.

"אדוני, יש לך טעות במספר", נאמר לכתב.

עוזאל ותיק, דובר סיטיפס מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "סיטיפס חרטה על דגלה מחויבות למתן שירות מהיר, מקצועי ואמין ללקוחותיה. כחלק מכך מפעילה החברה מערך שירות לקוחות רחב ובכלל זה גם מוקד טלפוני הפעיל בכל ימות השבוע (בימות החול בין השעות 7:00 ל-19:00).

"על פי הנתונים זמן ההמתנה הממוצע במוקד הטלפוני הינו קצר מאוד ומגיע לכדי שניות בודדות בלבד! בכל רישומי השיחות לא קיים זמן המתנה ארוך כפי שתואר בכתבה.

"בעניין הטענה על העברת השיחה למוקד אחר, אציין כי בבדיקה שעשינו נמצא כי לא ארע דבר שכזה במוקד שהמופעל על ידינו; הדבר ייתכן רק באם החיוג נעשה למוקד אחר ולא למוקד סיטיפס".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}