כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המסך ירד • הנשיא לשעבר החל לרצות את עונשו

תקדים מביך למדינת ישראל: בשעה 10:07 דקות נכנס הנשיא לשעבר משה קצב לכלא מעשיהו שם ירצה 7 שנות מאסר • בשבוע שעבר נפגש עם האסיר בניזרי וקיבל טיפים

משה קצב בכניסתו לכלא. צילום: פלאש 90
משה קצב בכניסתו לכלא. צילום: פלאש 90

לראשונה במדינת ישראל: הנשיא לשעבר משה קצב פסע הבוקר (ד') בפעם האחרונה כאדם חופשי, והחל לרצות את שבע שנות המאסר שנגזרו עליו. בשעה 10:07 נכנס לשערי הכלא ונפרד מבני משפחתו.

בשעה 9:00 יצא קצב מביתו בקריית מלאכי לעבר כלא מעשיהו. במקום נכחו סקרנים רבים, וכלי תקשורת רבים מהארץ ומהעולם.

"היום הסתיים מאבק עקוב מדם, ללא הפוגה", אמר קצב בזעם בפתח ביתו. "במשך חמש שנים וחצי, בתסכול ובזעם, עבורי ועבור כל מכריי. כל מכריי יודעים שההאשמות אינן נכונות – כי הם מכירים אותי. ככל שנאבקתי יותר על חפותי, כך נאבקו בי יותר. במדינת ישראל מוציאים היום אדם להורג על סמך התרשמויות, בלי עדויות בזמן אמת ובלי ראיות.

"יום אחד תיחשף האמת, יבוא האמת, אינני יודע מתי. זה יהיה איתכם או בלעדיכם, זה יהיה איתי או בלעדיי. יש דבר גרוע מדי מהרשעת נשיא מדינה בפלילים, זה כאשר מדינה מכניסה לכלא סב לנכדים, נשיא מדינה, על לא עוול בכפו. אני חוזר ומצהיר בפני קבל עם ועולם וכל מכריי יודעים שזאת האמת, מעולם לא פגעתי באיש. יום אחד ייפתחו עיניכם. המצפון של מי שעשה את העוולה יתעורר. תראו שקברתם אדם חי. אם יש צדק הופע נא מיד".

לפני כשבוע נפגש קצב עם שותפו לתא בכלא מעשיהו, השר לשעבר שלמה בניזרי.

בניזרי היה אז בחופשה מטעם הכלא ויצא לחגוג בשמחת ברית לנכדו. הם נפגשו בדירה בשכונת רמות בירושלים והפגישה נמשכה כשעתיים שלמות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}