כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"היינו בטוחים שישחטו אותנו" • תקיפה מצמררת

שני תלמידי ישיבת 'חברון - גבעת מרדכי' הותקפו באלימות קשה בידי כנופיית צעירים ערבים סמוך למלון הייאט בירושלים • השניים אושפזו - והמשטרה חוקרת

האברך לאחר התקיפה. צילום: בחדרי חרדים
האברך לאחר התקיפה. צילום: בחדרי חרדים

הסיפור הבא נראה כלקוח מתקופות אחרות בהיסטוריה.

"ביום ראשון בערב חגגתי יום הולדת", מספר ל'בחדרי חרדים' איציק, תלמיד ישיבת 'חברון-גבעת מרדכי'. "אחד מידידי הטובים, שהתחתן לפני תקופה, התקשר אלי והציע שנפגש במלון 'הייאט', בכדי לחגוג את האירוע ולהיפגש אחרי תקופה ארוכה בה לא יצא לנו להתראות.

"בשעה 10 הגענו למלון, שהינו שם כשעה וחצי, ובסיומם יצאנו להליכה רגלית קצרה על רחוב אדם סמית לכיוון כביש 1. מרחוק זיהינו קבוצה של כ-6 צעירים ערבים בגילאי ה-20. ראינו שהם מסתלים עלינו בצורה חשודה, והחלטנו שלא למשוך תשומת לב – חצינו את הכביש והמשכנו בדרכנו".

כאן העניינים הסתבכו.

איציק: "אחד הצעירים הערבים חצה את הכביש והגיע אלינו, בשלב זה לא ידענו מה הולך לקרות, הוא הרים בקבוק שתיה של ליטר וחצי מלא למחצה והחל לחבוט באמצעותו בפניו של חברי. מובן מאליו שהאינסטינקט הבסיסי שלי היה לנסות ולרוץ לברוח מהמקום".

זה היה מאוחר מדי. "התחלתי לרוץ ואני שומע מאחור את חבר שלי צורח בקול מקפיא דם 'איציק תתקשר למשטרה', ואז אחד מהצעירים השיג אותי והפיל אותי לרצפה, הוא התיישב מעלי והתחיל להכות אותי מכות רצח, באותו רגע הרגשתי שהוא הולך לשחוט אותי. זה היה ברור שמבחינתם הם הולכים להרוג אותנו".

בכוחותיו האחרונים הצליח איציק להשתחרר ולרוץ לעבר הכביש הראשי, כשהוא ללא פלאפון שנלקח ממנו על-ידי הצעיר הערבי ומשקפיו שבורות ומרוסקות לחלוטין.

"בכביש הראשי הגיע מולי חבר שלי, שגם הוא נמלט בעור שיניו - כולו מדמם. הפנים שלו היו מלאות דם וחתכים. המשכנו לרוץ קצת כי פחדנו שהם ירדפו אחרינו, פלאפון לא היה לנו כבר ובנס עצרה לנו מונית. נסענו לט.ר.מ. מיד כשהגענו, הכניסו את חבר שלי לצילומים ולטיפול. אני יצאתי בנס עם מכות יבשות ונזק כספי בלבד.

"בט.ר.מ הזמינו את המשטרה. הגיע לשם חוקר וגבה מאיתנו פרטים. בהמשך הלילה הוא התקשר לספר לנו שמצאו את הכובע של חבר שלי וגם את הבקבוק שתיה והם מקווים לחלץ מהם טביעות אצבעות".

האברך שנפצע י. מוסיף: "בט.ר.מ הדביקו לי כמעט את כל הפנים ואבחנו שבר באף. אני חושב שממש ניצלנו ממוות שם. דיברתי עם המשטרה והם אמרו לי שבכדי לעקוב אחרי התיק אני צריך להגיע לתחנה שלהם ברחוב צאלח א-דין שמטפלת במקרה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}