כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

בזק: 91 עובדים ייצאו לפרישה מוקדמת

יופרשו 80 מיליון שקל בדו"חות • לפני כחודש הודיעה נייר חדרה על פרישה מוקדמת של 70 עובדים בעלות של 36 מיליון שקל

  • ט' כסלו התשע"ב
צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

דירקטוריון בזק אישר אמש (א') מהלך לפרישה מוקדמת של כ-91 עובדים בחברה, בעלות כוללת של כ-80 מיליון שקל. כתוצאה מכך החברה, שבשליטת שאול אלוביץ ובניהולו של אבי גבאי, צפויה לרשום בדו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי הפרשה של הסכום האמור.

פרישת העובדים בבזק נעשית בהדרגה, בהתאם להסכם קיבוצי שנחתם בדצמבר 2006, בהסכמה עם וועד העובדים של החברה. ההסכם נחתם לאחר שהחברה הופרטה ועברה מידי המדינה לאחזקה פרטית של אייפקס-סבן-ארקין והיה ברור שהיא זקוקה להתעייל במהרה.

לפני כחודש דיווחה נייר חדרה מקבוצת אי.די.בי על הסכם פרישה ל-70 עובדים. בעקבות המהלך, שצפוי לחסוך לחברה 17 מיליון שקל בשנה, נייר חדרה תיאלץ לרשות בדו"חותיה לרבעון הרביעי הפרשה חד פעמית של כ-36 מיליון שקל.

לפני כחודש ימים דיווחה בזק על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2011, בהן הציגה קיטון בכל המדדים, בעיקר עקב התחרות הגוברת במגזר הסלולר ותוצאות חברת פלאפון. החברה דיווחה על הכנסות של 2.9 מיליארד שקל ברבעון - ירידה של 4% בנתון.

הרווח התפעולי של החברה קטן בשיעור דומה ל-944 מיליון שקל והרווח הנקי של הקבוצה צנח ב-7% ל-549 מיליון שקל ברבעון. הרווח התפעולי הנקי, (ה-EBITDA) ירד ב-2% ל-1.3 מיליארד שקל.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}