כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פרקליטו של 'הקצב מברוקלין': "אפרוש מהמקצוע אם יורשע"

פקרליט הרוצח המואשם ברצח לייבי קלצקי ז"ל: "מרשי סובל מהפרעות נפשיות. אם קו ההגנה לא יוכיח עצמו - אפרוש" • מומחים: "ההגנה תתקבל. לוי לא יכנס לכלא"

הרוצח בבית המשפט. צילום ארכיון
הרוצח בבית המשפט. צילום ארכיון

האם לוי ארון, רוצחו של הילד לייבי קלצקי ז"ל, יחמוק מעונש? ככל שהדבר תלוי בעורך דינו הטרי - התשובה חיובית.

פרקליטו של הרוצח, הווארד גרינברג, אמר השבוע בריאיון למגזין מקומי בניו יורק, כי הוא מוכן להקריב את הקריירה שלו באם קו ההגנה בו הוא נוקט בכדי להציל את מרשו מעונש - לא יוכיח את עצמו בבית המשפט.

ארון, שרצח את לייבי קלצקי ז"ל לפני ארבעה וחצי חודשים, סובל על פי טענת פרקליטו מהפרעות נפשיות, שגרמו לו לבצע את הרצח המזעזע, מבלי שהתכוון לכך. ממסמכים שהגיש לבית המשפט עולה, כי לוי סובל מסכיזופרניה חריפה.

הפרקליט, שהצטרף לתיק לפני מספר שבועות, מתכוון להוכיח בבית המשפט כי מרשו סובל מבעיות מאז היה ילד קטן - אז נפגע בתאונת-דרכים קשה.

מומחים רבים שהגיבו לדבריו של הפרקליט טענו, כי לקו ההגנה של גרינברג קיים סיכוי רב לנחול הצלחה בבית המשפט. ג'ונתן סילבר, פרופסור לפסיכיאטריה באוניברסיטת ניו-יורק, אשר כתב ספר לימוד בנושא פגיעה מוחית טראומטית אמר כי התרחיש סביר בהחלט.

"הוא מנה לי כמה סימנים מוקדמים של סכיזופרניה המופיעים אצל לוי בניהם, קשיי ריכוז, בעיות הקשורות לאנשים אחרים, נסיגה חברתית, וגם סכיזופרנים שבעקבותיהם בהחלט ניתן לבצע מעשים קיצוניים של אלימות", אמר סילבר.

יחד עם זאת, הדגיש סילבר, כי לעורכי דינו של לוי תהיה עבודה רבה לאסוף את הפרטים והנתונים שיוצגו בבית המשפט, כדי לאמת את תיאוריית ההגנה שלהם בעניינו של לוי - דבר שאולי יוציא אותו זכאי במשפט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}