כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

צומת הדמים • ביום השנה לתאונה - ילדה נפצעה קשה

לפני שנה נפצעו קשה שתי נערות באלעד • היום, 12 חודש אחרי, נפצעה באותו מקום בדיוק ילדה בת 8 שצעדה ברחוב • "הילדה הייתה לכודה מתחת לרכב" • תמונות מהזירה

זירת התאונה. צילום: בחדרי חרדים
זירת התאונה. צילום: בחדרי חרדים



ברחוב יהודה הנשיא פינת רבי עקיבא באלעד אירעה בשעות אחר-הצהריים (ב') תאונת דרכים קשה: ילדה בת 8, נפגעה באורח בינוני עד קשה כתוצאה מהתנגשות חזיתית של רכב פרטי. כונני 'איחוד הצלה - אלעד' וכונן 'הצלה גוש-דן' העניקו לילדה סיוע רפואי ראשוני והיא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

משה סעדון, מתנדב 'איחוד הצלה' ו'מד"א', שהגיע ראשון לזירת התאונה אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא זיהה חבלת ראש וסימני צמיגים על ראשה של הילדה. "קיבלתי קריאה על תאונת דרכים קשה בעיר. הגעתי במהירות למקום וראיתי ילדה כבת 8 השוכבת לכודה מתחת לרכב שפגע בה. יחד עם מספר מתנדבים הרמתי את הרכב, וחילצנו את הילדה כשהיא בהכרה מלאה".

התאונה הקודמת:
אלעד: שתי נערות נפצעו בתאונת דרכים

• ראיתם איזה נזק נגרם לה?

"היא פונתה במצב בינוני עד קשה עם שברים בגפיים וסימני גלגלים על הראש ליחידת הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

אפי שטרן, מתנדב איחוד הצלה ומד"א באלעד המשמש כאחראי המוקד העירוני של העירייה אומר כי "מדובר בצומת T מסוכנת. בוועדת בתחבורה נערך לא מזמן על הסכנות הקיימות בקטע הכביש הזה. הנהגים שמגיעים בשעות הערב מכיוון הכיכר השלישית לכיכר השניה מסתנוורים מהשמש ולא רואים את הולכי הרגל".

לפני שנה בדיוק ארעה באותו מקום תאונת דרכים קשה: שתי הולכות רגל נפגעו מרכב בו נהגה עובדת עירייה. בתאונה נפצעה נערה באורח בינוני עד קשה, וחברתה נפצעה באורח קל.

זליג אורלנסקי ממלא מקום ראש העיר אלעד הגיב ואמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי בשנה האחרונה נפצעו מספר הולכי רגל באותו צומת, אשר משמש כציר ראשי וכן כביש יציאה מהעיר לחלק מתושבי העיר.

"לפני כשבועיים הייתה ישיבה בוועדת התחבורה אשר דנה בנושא, אך לצערי האסון הגיע מהר ממה שחשבתי. יש תכנית לבנות כיכר במקום, אשר תפחית את הסיכון לתאונות".

"מיד לאחר שהתרחשה התאונה עליתי לבניין העירייה, והפעלתי לחצים שיטפלו בנושא. מחר יאורגן תקציב לעניין, ותוך מספר ימים ויתקינו פסי האטה ואמצעי מנע לנסיעה מהירה. בתכנית לשנת 2012 כבר יש תכנית לשינוי מערך התנועה במקום".

נא להתפלל עבור הילדה אורה בת רינה לרפואה שלמה.

עידכון משעה 20:00

מתנדב איחוד הצלה אבי שטרן שביקר את הילדה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מסר כי לאחר בדיקות מקיפות שבוצעו בילדה, התברר כי ברוך השם היא לא נפגעה באיברים הפנימיים, וכי היא הוכנסה לחדר הניתוח לצורך תפירות בלבד.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}