כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

7 צעירות נעצרו בחשד לביצוע פעולות תג מחיר

המשטרה מגלה נחישות: בשעת בוקר מוקדמת נעצרו שבע צעירות תושבות ירושלים ויו"ש בחשד למעורבות ב'פשיעה לאומנית' • מעצרם הוארך בבית המשפט

גרפיטי תג מחיר. צילום: פלאש 90
גרפיטי תג מחיר. צילום: פלאש 90

במבצע משולב בהובלת יאחב"ל יחידת להב 433 והיחידה המרכזית במחוז ש"י במשטרה, נעצרו לפנות בוקר 6 חשודות קטינות ובגירה אחת, יהודיות תושבות ירושלים ויהודה ושומרון המוכרות כמעורבות ב"פשיעה לאומנית".

על פי החשד, החשודות, על אף גילן הצעיר, היו מעורבות בתחילת החודש שעבר בפגיעה ברכוש צה"ל והפרעה לכוחות צה"ל וכן נטלו חלק באירוע של כריתת מאות עצי זית, בסמוך לכפר כוסרא שבגזרת צפון בנימין וזאת על רקע חשש לפינוי מאחז במהלך חודש נובמבר.

החשודות הובאו היום סמוך לשעה 13:00 להארכת מעצר בבית משפט השלום בפ"ת.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך לבקשת חוקרי היאחב"ל ב-3 ימים את מעצרן של 6 הקטינות היהודיות שנעצרו בבוקר, ואת מעצרה של יסכה וייס, החשודות שב-06/01/2011 נכנסו למאחז צה"לי בגזרת בנימין גרמו נזק ופיזרו ציוד אישי וצבאי בכדי להסיח את דעת החיילים מפעולה של קבוצה אחרת שכרתה מאות עצי זית ותאנה של פלסטינים. בנוסף, חשודה וייס ועוד אחת מהקטינות, שנכנסו לבסיס צה"ל בבית אל ב-07/09/2011 והשתתפו בחבלה בכלי רכב וציוד של צה"ל ובריסוס כתובות במקום.

בנוגע לאירוע ההתפרעות וההסחה מאוקטובר, קבע בימ"ש כי "מאז ועד היום שקדה המשטרה על איסוף ראיות בחקירה סמויה וראיות אלה הביאו לחשד ממשי לקשירת החשודות לאירוע יזום של הסחת דעת באמצעות התפרעות במאהל הצבאי, כדי שהכוח הצבאי לא יתפנה לעניין פעילות עקירת העצים שבוצעה במקביל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}