כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

ביבי מפתיע: בחירות לראשות הליכוד בעוד כחודשיים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפתיע את המערכת הפוליטית • הפריימריז לראשות הליכוד יוקדמו ל-31 לינואר 2012 • באותו יום יתקיימו גם הבחירות לוועידת הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: ארכיון
ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: ארכיון

בעוד ב'קדימה' מתחננים נואשות להקדמת הפריימריז והשבוע קיבלו הנחתה שהתקבלה, כביכול, על דעת כל החברים ולפיה במחצית השנה הקרובה לא ידובר בנושא כלל, הפתיע הערב (א'), ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והודיע כי ביום הפריימריז המתוכננים לוועידת הליכוד, ייערכו גם הבחירות לראשות הליכוד ולמועמדה לראשות הממשלה, ביום ה-31 לינואר 2012.

מהלך דומה ביצע נתניהו גם לפני הבחירות הקודמות, בשנת 2007, כשהקדים במפתיע את הפריימריז. מטרת המהלך אז כמו גם עכשיו, היא למנוע את המאבקים הפנימיים בתוך המפלגה סמוך לבחירות.

מי שמיהר 'לקפוץ' על העגלה הוא ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד, משה פייגלין, שכבר הודיע שיתמודד מול נתניהו. "ההתמודדות שלי היא לא נגד נתניהו אלא בעד מה שיש לי להציע", אמר.

בשבוע הבא צפוי להיערך כינוס מרכז הליכוד, בו יאושרו השינויים האחרונים אותם מבקש נתניהו לערוך וביניהם הגדלת כוח חברי המרכז בערים ב-30%. מדובר בסיכום אליו הגיע נתניהו יחד עם יו"ר המרכז וחברי המזכירות על שינוי בחוקת הליכוד כך שיאפשר להגדיל את כוח המרחב העירוני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}