אושר סופית: חברות יחויבו למענה אנושי תוך שש דקות, במערכת אוטומטית לניתוב שיחות
לא עוד המתנה ארוכה על הקו. בעוד כשנה ייכנס לתוקף חוק קיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות, שיחולו באופן חסר תקדים על כל נותן שירות
- ארי קלמן
- ה' אב התשע"ח
מליאת הכנסת אישרה אמש (שני) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח וייכנס לתוקף בעוד כשנה.
ההצעה עברה ברוב של 58 ח"כים וללא מתנגדים.
לפי ההצעה שאושרה הלילה, החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות. עוד נקבע, באופן חסר תקדים, כי ההצעה תחול גם על הבנקים וחברות הביטוח.
ח"כ כבל אמר במליאה עם אישור החוק שייטיב עם כל אזרח במדינת ישראל: "היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר ולציבור הגיעו מים עד נפש; 10 שנים שהחוק הזה מקודם והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות